Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is vaak het probleem, vandaar dat er zoveel mensen op die inruilactie springen.voor 17 PS4 games gaven ze mij maar 46,80 euro bij Gamemania
Oostende en Brugge doen niet mee.tgo in oostende namen ze zelf mijn games niet aan voor de inruil actie ze hadden er al te veel van de games die ik inleverde
ik bedoel voor een game die nog moet uitkomen bd eldering of forbidden west voor 25 daar doen ze wel aan meeOostende en Brugge doen niet mee.
Ah oke, had ik niet door.ik bedoel voor een game die nog moet uitkomen bd eldering of forbidden west voor 25 daar doen ze wel aan mee
tgo geen probleem heb juist eldenring kunnen ruilen morgen dan maar horizon kopenAh oke, had ik niet door.
Klopt, daar ben ik geweest.. ging vlot.Ja aalst ook
, 4games van de actie dus 80 euro (eentje wouden ze niet accepteren omwille van een krasje) Ja met alle respect die games die ze verkopen zijn ook wel veel duurder dan een mediamarkt of nen dreamland wrm zou je nog naar een Gm gaan.Gisteren even gesprek gehad over GM, die mensen met een winkel worden het kotsbeu nu die actie met dien psn bonnen. Die games die je binnen doet is meestal verlies latend.
De hoge prijzen die ze moeten hanteren, diene mens is niet blind om te zien dat er veel digitaal gekocht word en de prijzen van de groot ketens
edit mod: onnodig off topic commentaar weggehaald.
Tuurlijk en dat weten ze ook maar die prijzen moeten ze hanteren, online verkoop gaat allemaal naar de hoofdzetel. De keten GM mag je dat verwijten maar die mensen die die winkels uitbaten kunnen er weinig aan doen.Ja met alle respect die games die ze verkopen zijn ook wel veel duurder dan een mediamarkt of nen dreamland wrm zou je nog naar een Gm gaan.
Natuurlijk zij zijn vraagende partij om goedkoper te worden vb nieuw ps5 game 79.99€ ze vinden dat zelf erover. vb die psn tegoed zij nemen games aan die ze used minder dan 20€ moeten verkopen.Het zou natuurlijk wel veel verbeteren als ze hun nieuwe games aan 5€ minder prijzen.
bv. Elden Ring, 65€. Dreamland, bol.com: 59,99 dan is de keuze snel gemaakt.
Denk dat de winkels ook wel winstmarge hebben op die PSN tegoedbonnen, niet ? Zou mij verbazen dat ze die kaartjes aanbieden zonder er iets van marge op te pakken.Natuurlijk zij zijn vraagende partij om goedkoper te worden vb nieuw ps5 game 79.99€ ze vinden dat zelf erover. vb die psn tegoed zij nemen games aan die ze used minder dan 20€ moeten verkopen.
En heel kleine marge 20€ blijft 20€.Denk dat de winkels ook wel winstmarge hebben op die PSN tegoedbonnen, niet ? Zou mij verbazen dat ze die kaartjes aanbieden zonder er iets van marge op te pakken.
Da's zever he. Die kiezen er zelf voor om een GM-franchisenemer te worden.mensen die die winkels uitbaten kunnen er weinig aan doen.