releasekalender | shops | deals

Ik heb inderdaad 14 keer een voucher van 20 euro gekregen. De werknemer van Game Mania zei dat hij niet anders kon, was er zelf ook wat verveeld mee.
Had hetzelfde voor. Gaat om het feit dat ze een spel eigenlijk aankopen en in het systeem moet je volgens mij per spel een aankoopbedrag uitschrijven (dat is toch hoe ik het begreep). Dus gewoon 4 games “aankopen” als GM en dan ineens 1x € 100 voucher geven, gaat niet (ook naar stock toe vermoed ik).

Net gepasseerd in Game Mania Mechelen. €280 PSN-tegoed gekregen voor mijn hoopje games. Ongelofelijk goede deal! 😄
Gisteren ook nog gegaan en ze excuseerden zich al voor de 2 codes die ze me gaven. Ik zei dat het geen probleem was en die kerel antwoordde “ja er was hier ene met 14 games en die heeft toch wat liggen lastig doen daarover” 🤣

De "nieuwe" Resident Evil 2 & 3 samen met een online spel genaamd Resident Evil Resistance in een bundel voor net geen 25 euro aangeschaft.

Gisteren ook nog gegaan en ze excuseerden zich al voor de 2 codes die ze me gaven. Ik zei dat het geen probleem was en die kerel antwoordde “ja er was hier ene met 14 games en die heeft toch wat liggen lastig doen daarover” 🤣
Wat een leugenaar :D ik heb er geen enkel probleem van gemaakt 😅

Ik ga ook gaan zit nu nog thuis covid verplicht 7 dagen. Die ruil deal voor horizon forbidden west is wel goede deal lijkt me voor de ps4 versie dan gratis ps5 upgrade.

Daarnet GM Brugge, kom ik daar toe met men 10 games. Blijkbaar is de actie niet van toepassing ik alle winkels ... ze namen het niet aan :sop:

Daarnet GM Brugge, kom ik daar toe met men 10 games. Blijkbaar is de actie niet van toepassing ik alle winkels ... ze namen het niet aan :sop:
Gvd thanks voor de heads up zal dan eerst maar eens bellen in oostende.

Moest het toegestaan zijn in Oostende laat ik het hier weten mss dat je dan nog je games kan ingeven is maar 20 min rijden.

In Oostende ook niet gvd wat een bullshit als antwoord we willen digitaal niet promoten maar op hun site in grote letters lets go digital :D

Blijkbaar juist Brugge en Oostende die niet mee doen

Juist mail gehad.

Bedankt om contact op te nemen met de Game Mania klantenservice.

Dat is inderdaad niet de bedoeling. Helaas geldt bij franchise stores dat zij mogen bepalen om bepaalde acties niet mee te doen. Game Mania Brugge en Oostende zijn zo'n franchise store. Ik snap daardoor je frustratie, maar ik heb helaas geen gepaste oplossing voor je. Je bent uiteraard in alle company stores wel van harte welkom om de inruilactie te komen doen.

In de actievoorwaarden van deze inruilactie staat dat Game Mania altijd het recht behoudt om games te weigeren.

dit heeft niets met games te weigeren eh gast dit is gewoon een geadverteerde actie weigeren.

Soit maandag ga ik eens persoonlijk kijken wat er gedaan kan worden.

ik was overlaatst nog is naar de ex oudenaarde winkel geweest, die had ook niet echt iets positiefs meer te zeggen over GM, ik denk dat die andere franchisewinkels mss ook ooit eens zullen stoppen.

Juist mail gehad.

Dat is inderdaad niet de bedoeling. Helaas geldt bij franchise stores dat zij mogen bepalen om bepaalde acties niet mee te doen. Game Mania Brugge en Oostende zijn zo'n franchise store. Ik snap daardoor je frustratie, maar ik heb helaas geen gepaste oplossing voor je. Je bent uiteraard in alle company stores wel van harte welkom om de inruilactie te komen doen.

In de actievoorwaarden van deze inruilactie staat dat Game Mania altijd het recht behoudt om games te weigeren.

dit heeft niets met games te weigeren eh gast dit is gewoon een geadverteerde actie weigeren.

Dan moeten die onafhankelijke winkels maar kenbaar maken door affiches aan de deur dat ze niet meedoen met bepaalde zaken en hun naam veranderen naar 'game mania onafhankelijk van de website' 😅

Juist mail gehad.

Wat een bullshitantwoord ook. Hoe moet jij nu als klant weten wat een franchisestore is en een companystore.? Die info moet gewoon bij de actie op hun winkel staan.

Zwaar misleidend idd.

Nergens vermelding dat het maar in een beperkt aantal winkels geldig is. Staat ook nergens in de voorwaarden, noch in de lijst met winkels.

Sterker nog, de omschrijving van de actie begint zowaar met "Lever ze dan in bij jouw favoriete Game Mania winkel" en dat is aanklikbaar waarna je een lijst te zien krijgt met alle winkels... En dan kom je in je favoriete winkel, doen ze niet mee?! :thinking:

Terug
Bovenaan