releasekalender | shops | deals

Of zou ik ze maar allemaal kopen en dan niet weten wat te spelen?
This is the way. Backlog idiots, unite \o/

Civ 6 nooit gescoord via de epic freebies? Zelf nooit echt ingeraakt maar ik zit best wel vastgeroest aan Civ 4 & vooral 5. Old World zou ik nog aanraden, al is die recent nog goedkoper aangeboden geweest aan 4euro. Against the Storm lang geleden ook al gekocht.. maar nog niet tegoed aan begonnen.

Zelf enkel Binding of Isaac rebirth en Halycon6 gescoord voor een 5euro..
Ftl meets XCOM? Don't mind if i do.

Civ heb ik eigenlijk altijd aan me voorbij laten gaan ("ooit begin ik er aan"). Paar jaar ook wat minder gegamed en altijd Playstation, en daar leek me zo'n game minder goed tot z'n recht te komen.

Een jaar geleden Anno 1503 binnen gehaald en tijdje heel graag gespeeld. (Anno 1602 was mijn klassieker van vroeger.) Eigenlijk moet ik dat nog eens terug beginnen spelen, maar bon, wat die backlog aanvullen betreft, voor die paar euro is het zonde om het niet te kopen.

Staat allemaal nog een dag of tien in korting, dus - ook deel van de fun - komende week me eens wat verdiepen in reviews en verschillende versies (ook IV en V staan in korting).

iemand nog leuke steam sales?
Hier enkel Binding of Isaac gekocht, 1,5 euro of 4,80 euro met alle DLC. Planet Zoo voor 2 euro is ook geen geld.

Andere topgames die aan een mooie prijs staan, maar de meeste wel al gespeeld zullen hebben:
Witcher 3 -90%
Red Dead Redemption 2 -75%
Cyberpunk 2077 -70%
Kingdom Come: Deliverance 2 -65%

Terug
Bovenaan