releasekalender | shops | deals

Voor de Switch 1 en 2 gebruikers onder ons, gelukzakken.
Monster Hunter Generations Ultimate voor 5 euro. Meteen al de koop van het jaar.
Bang for buck aan zijn standaard prijs sowieso al de meest genereuze game uit de franchise(100+ monsters!!). Maar zelfs daarbuiten evengoed een argument te houden voor beste Monster Hunter game, ooit. Vanaf het begin zowel in solo als multiplayer uitdagend. Voor de Soul bros onder ons, deze zal uw pijnigen.

Dus doe uzelve een plezier, koop deze game. Koop deze game en wat extra Switches en zet uw bomma aan het gamen zodat hare tikker nog eens wat getrained word. Zet uw neven en nichten samen en laat ze allemaal getraumatiseerd achter na hun eerste collectieve hipcheck van good ol gebakken vis met stekkebeentjes Plesioth. Dit is net nog ol skool gamen zonder hopen optionele dlc waar Capcom zich nu al te veel aan zondigt.

Wilds en World zijn prachtige games in hun eigen recht, maar ironisch genoeg is de oude gen de enige waar ze in slagen om u als speler echt "klein" te doen voelen in een grootste wereld.. ondanks dat deze toch compact is. Een reddit gebruiker vatte het recent nog mooi samen :
No, I mean elision. Segmented maps are able to represent such large areas because you don't have to travel through it all. The load screens _elide_ space such that you can move from the bottom of a mountain directly to the middle, and from the middle to the peak. Trying to represent the same thing contiguously results in something that should be massive feeling small. Representing the space contiguously at a proper scale brings a whole host of other problems, some of which Wilds already struggles with.

En belangerijker, dan gade fijnzinnige meme videos zoals deze kunnen apprecieëren

Een must voor zij die de sprong wagen

Bon, ten laatste:
Absolute piek.

MM-Dawn-of-the-Final-Day.png
Monster Hunter Generations Ultimate voor 5 euro.
Ge kunt zelfs spelen als een kat. 100% volledig spel. Als een kat.
Niet tevreden geld terug verleend aan @Michster @kaydoh @Bunkerbudy
@Bunkerbudy uwe kleine is al bijna 1 jaar hé? Kom, kunnen jullie met twee mij carryen met de EX deviants.

Ah en voor 2 euro is deze ook wel een must als lollige party game
Shaun The Sheep ruled btw.

En deze nog maar recent echt ten volste ontdekt, en toch ook wel een serieus koopke. Ook op steam aan die prijs.

Switch 2 momenteel geleend aan neefke zodat hij Donkey Kong kan spelen. Ik wilde MH gerust kopen in promo, maar ik krijg errorcode dat ik het moet doen vanop men switch zelf -_-'

Gezien geen topic parkeer ik deze voorlopig effe hier, ben wel benieuwd naar deze titel eigenlijk

Dead Island 2 voor 5eu

Lol, nieuwe Steam controller is vandaag gereleased en hij is al uitverkocht. 😯 :cool: Reviews zijn ook overal goed.
Die gasten bij Valve die kunnen toch echt niets verkeerd doen hé.

Lol, nieuwe Steam controller is vandaag gereleased en hij is al uitverkocht. 😯 :cool: Reviews zijn ook overal goed.
De release was op maandag dus hopelijk wou je hem niet te graag want dan ben je een dagje te laat gaan kijken :biglaugh: Maar inderdaad, was zeer snel weg en naar wat ik hoor liep er ook vanalles mis. Ik hoop dat ze bij de steam machine wel een wachtrij systeem in gang zetten zoals indertijd met de steamdeck.

heb het kunnen kopen, het eerste uur kon je niet binnengelaten wegens betalingsproblemen, waarschijnlijk weer een hoop scalpers.
De release was op maandag dus hopelijk wou je hem niet te graag want dan ben je een dagje te laat gaan kijken :biglaugh: Maar inderdaad, was zeer snel weg en naar wat ik hoor liep er ook vanalles mis. Ik hoop dat ze bij de steam machine wel een wachtrij systeem in gang zetten zoals indertijd met de steamdeck.
in de US was ie heel snel weg, hier in bepaalde EU gebieden nog best lang (tot een uur na release) te kopen. relatief lang natuurlijk, gegeven de scalpers 🙃

Nee, ik moet echt niets hebben van controllers. Muis+kb forever hier. Vond het gewoon wel straf dat het zo snel uitverkocht was.

Als er iemand deze bundle wilt delen
Zelf enkel interesse in Risk of Rain, Celeste en Starbound. 50/50 voor de overige 5 games geen probleem.

Humble Choice vd maand ook interesse in SMTV, Rogue Waters en Crysis 3.

Terug
Bovenaan