releasekalender | shops | deals

Ah fuck sorry, was niet express! Zelf met Tactics Advance replay begonnen om IC niet te kopen aan de nieuwprijs, vandaar fout waarschijnlijk 😅

Carrefour Black Friday:

De aankoopbonnenactie is terug:

Per aankoopschijf van €100 in de afdelingen kleine en grote huishoudapparaten, foto, tv's, geluid, computers, videogames, consoles en telefonie (uitgezonderd iPhone en Apple Watch), ontvang je een aankoopbon van €20. De actie loopt vanaf woensdag 26 november t/m dinsdag 2 december. De verkregen aankoopbonnen zijn bruikbaar van 3 t/m 31 december in de Carrefour winkels.

Ook enkele interessante promoties voor wie een nieuwe console of controller zou willen (combineerbaar met de aankoopbonnenactie):

PlayStation
€699 - PS5 Pro
€445 - PS5 Disc - Fortnite Cobalt Star Bundle
€399 - PS5 Digital + 1 extra DualSense controller
€345 - PS5 Digital + EA Sports FC 26 download code

Bij aankoop van een PlayStation-console naar keuze ontvang je een €50 PlayStation-cadeaukaart.

De PS5 DualSense controllers staan aan €47,99 (verschillende kleuren).

Nintendo
Bij aankoop van een Nintendo Switch (2) naar keuze ontvang je een €15 Nintendo-cadeaukaart.

Er loopt ook nog een zegelactie met de Bonuskaart: https://bonusland.win.carrefour.be/nl/digitalezegels2025

De aanbiedingen zijn geldig van woensdag 26 november t/m dinsdag 2 december.

*Kortingsbonnen geldig van 03/12 tot 31/12/2025 op niet-voedingsproducten uit de Black Friday-folder (behalve parfumerie, drogisterij en geschenkdozen type Bongo). Geldig in de winkel en via de Carrefour-app.

Zijn die bonnen nu geldig op voeding in de winkel of niet?
Belangrijke update: Ik had voor €800 aan zaken gekocht tijdens deze actie en kreeg dus 8 bons van elke €20. Zoals de voorbije jaren, nam mijn pa die over, omdat hij daar wekelijks gaat winkelen en ze daarom sneller op kan doen dan mij.

Vandaag wou hij deze gebruiken, maar stootte op 2 problemen:
  1. Enkel de originele eigenaar van de bons kan deze gebruiken. (Valt te omzeilen door hem mijn bonuskaart te laten scannen.)
  2. Er is blijkbaar een bijkomende beperking, dat je slechts 1 bon per aankoopschijf van €50 kan gebruiken! Met andere woorden, we moeten voor minimum €400 kopen deze maand om alle 8 bons te kunnen gebruiken... Deze beperking heb ik nergens terug gevonden in hun folder, maar staat nu wel vermeld op de bon zelf in de app.

Die beperking bestond voordien in elk geval niet.

Check eens of je de aankoopbonnen kunt gebruiken om andere cadeaukaarten (bijv. Bol.com, Carrefour, PlayStation of Zalando) aan te schaffen

All time low voor de nog steeds onverslagen Deck Builder
2.30euro. Crimineel goedkoop.

Castle Crasher 1.20euro

All time low voor de nog steeds onverslagen Deck Builder
2.30euro. Crimineel goedkoop.

Castle Crasher 1.20euro
Fock. Ik had mij gisteren geabonneerd voor een maand op ps+ omdat k dacht dat het de goedkoopste manier was om Slay the spire nog wat te spelen.

Staat nu ook afgeprijsd op PSN voor €8,5. Nu ja, gelijk Koonut zei: €2,3 voor mogelijk de beste deckbuilder ooit is hard to beat

EDIT: Triangle Strategy, een van de meer ondergewaardeerde SRPG's van de afgelopen jaren staat op de laagste prijs ooit op PSN aan €24.

Nuclear Throne(recent 60 fps patch), Minit en SEUM voor net geen 11euro

En dan nog 7 extra games erbovenop.

Kleine reminder: playstation Stars stopt vanaf 31 januari

Toegankelijk via de Playstation App: het kan goed dat je nog ongebruikte punten hebt, verdiend met PSN-aankopen. Deze punten kan je nog inzetten voor kortingscodes/PSN-krediet.

Blijkbaar wel serieuze performance issues…
Enorm leuke game. Als je op PC tenminste niet geplaagd word door brakke performance. Ik heb op 2 builds(i9900/2080ti en and 9900x 7900xtx) er een paar 100u doorgejaagd en eigenlijk meer plezier met gehad dan Monster Hunter Wilds. Geen problemen gehad. Wel rechtstreeks via de EA launcher. EA via Steam launcher levert hier en daar ook wel problemen op. Niet veel later dan nog eens de Switch S versie mogen reviewen. Grafisch een pakske minder dan de PS5 en de optimale PC versie, maar qua performance echt nog wel degelijk. En een verse player base die het vanaf de early game wel fris houd.

Hoop dat KOEI TECMO nog met een vervolg op de proppen komt. Ik mis Katakuri in Monster Hunter. En het deed wel meerdere dingen leuker dan Monster Hunter. Kleinschalig base building. Volwaardig story co op. Mobiliteit die bijna op kan tegen het geweldige Monster Hunter Rise.

Formule die ze voor ogen hebben heeft echt alles in zich om een permanente speler te worden en een koek te claimen van de Monster Hunter player base. Met gemak bij mijn meest geanticipeerde sequels, als die ooit van de grond komt.

Terug
Bovenaan