releasekalender | shops | deals

Switch 2 Pro controller 69 euro
Had ik al gezien 2 dagen geleden ofzo, was tempted, en zo zou ik ook met 2 op den tv kunnen spelen, zonder de dbrand grips af te moeten nemen, want die passen dus niet icm die slide on controller die je bij switch 2 meekrijgt...

Ik moet effe mijnen doemp wa inhouden inzake uitgaven. Kadaster rekening is ook de moeite anders...

En die controller, als die nu aan die prijs staat, zal dat binnen enkele maanden ook wel mogelijk zijn denk ik dan...

Had ik al gezien 2 dagen geleden ofzo, was tempted, en zo zou ik ook met 2 op den tv kunnen spelen, zonder de dbrand grips af te moeten nemen, want die passen dus niet icm die slide on controller die je bij switch 2 meekrijgt...

Ik moet effe mijnen doemp wa inhouden inzake uitgaven. Kadaster rekening is ook de moeite anders...

En die controller, als die nu aan die prijs staat, zal dat binnen enkele maanden ook wel mogelijk zijn denk ik dan...

Jup, staat regelmatig in promotie. De week na de release van de Switch 2 stond de controller zelfs aan €66 op Amazon

7.55euro. Denk al het goedkoopste dat deze heeft gestaan.

Ook beschikbaar in een interessante 4 way bundle.

En SEVERED STEEL nen EURO.
Knotsgekke vernietigbare omgevingen slowmo shooter. Waarschijnlijk al in uw bezit via Epic. Koopt hem toch maar.

Laatst bewerkt:
Je hebt momenteel weer €10 korting bij aankoop vanaf €50 op Amazon.com.be en .nl voor bepaalde producten.
Zo kan je nu vb Borderlands 4 kopen voor €45, Alan Wake II Deluxe voor €40, Donkey Kong Bananza voor €50 ...

Leuke bundle voor couch/online co op(steam)

Recent nog maar zelf ontdekt maar Rampage Knight is een roguelike brawler in de stijl van Street of Rage.
Essentieel co op voer, zelfs met wat achterhaalde knullige graphics.
2.50 euro voor een 2 pack. En dan nog een game naar keuze, Rounds is ook dikke fun in multiplayer :)

En Greenmangaming begint ook met bundles. 8 games voor 12 euro.
Degelijke eerste lijst wel.

Uit de speelgoedcatalogus van Carrefour (geldig van 15 oktober t.e.m. 6 december):

Bij aankoop van een PlayStation-console naar keuze ontvang je een €50 PlayStation-cadeaukaart.
Bij aankoop van een Nintendo Switch (2) naar keuze ontvang je een €15 Nintendo-cadeaukaart.

De minikoelkast-replica van de Xbox Series X is ook in de aanbieding voor €89,95.

Terug
Bovenaan