releasekalender | shops | deals

Vanaf woensdag bij Carrefour:

Per aankoopschijf van €100 in de non-foodafdelingen (behalve drogisterij, parfumerie, iPhone en Apple Watch) ontvang je €20 korting.

De folder zegt niet dat het hier om de gebruikelijke aankoopbonnenactie gaat, enkel dat de promotie loopt van 20/08 t.e.m. 26/08.

Mogelijk interessant voor wie van plan is een Nintendo Switch 2 aan te schaffen.

Vanaf woensdag bij Carrefour:

Per aankoopschijf van €100 in de non-foodafdelingen (behalve drogisterij, parfumerie, iPhone en Apple Watch) ontvang je €20 korting.

De folder zegt niet dat het hier om de gebruikelijke aankoopbonnenactie gaat, enkel dat de promotie loopt van 20/08 t.e.m. 26/08.

Mogelijk interessant voor wie van plan is een Nintendo Switch 2 aan te schaffen.
Zie op hun site nergens iets van een switch 2 staan hebben ze er daar een ?

Anders wel een deftige actie switch 2 met 100 euro korting dan

Zie op hun site nergens iets van een switch 2 staan hebben ze er daar een ?

Anders wel een deftige actie switch 2 met 100 euro korting dan

Normaal verkopen ze wel consoles, dus vermoed dat ze de switch 2 wel hebben liggen.

Maar volgens mij moet je eerst wel de console volledig betalen voor je die waardebonnen krijgt. Dus die bonnen kun je pas gebruiken voor een volgende aankoop (correct me if I’m wrong)

Maar volgens mij moet je eerst wel de console volledig betalen voor je die waardebonnen krijgt. Dus die bonnen kun je pas gebruiken voor een volgende aankoop (correct me if I’m wrong)
Zo staat het in de folder (deze keer worden er geen aankoopbonnen vermeld):

foldercarrefour.png

Iets verder in de folder staat ook dat je bij aankoop van om het even welke Nintendo Switch-console een Nintendo eShop-kaart van €15 ontvangt.

Carrefour verkoopt de Nintendo Switch 2, maar de beschikbaarheid is niet zichtbaar op hun website.

Oké dan neem ik m’n woorden terug. Zeker geen slechte deal als je toch van plan was om de console aan te schaffen.

Normaal verkopen ze wel consoles, dus vermoed dat ze de switch 2 wel hebben liggen.

Is nog altijd een mooie deal als het ook zo is voor mij dan toch, ik ga woensdag langs.

3 euro Into The Breach.

Samen met Darkest Dungeon mijn moeilijkste roguelite. Begin op easy.

Niet zeker of het al gepost is hier, maar amazon.nl heeft nog de actie lopen waarmee je in de app €10 korting krijgt met code HELLOAPP25. Eerste aankoop, enkel via de app waarbij je dus amazon.nl moet aanduiden en enkel op producten verkocht door amazon.nl

Al 2 keer kunnen gebruiken voor ons eigen adres en moederlief om toch een fijne deal te hebben op games die ik nog wilde.

De liquidatieverkoop is een nieuwe fase ingegaan bij Cora:

-10% op consoles
-20% op videogames
-30% op merchandise

De hypermarkten sluiten in januari 2026, maar staan nu al voor een groot deel leeg. De weinig resterende kleding is ondertussen al afgeprijsd tot -90%. Enkel de voedingsrayons worden nog iets of wat aangevuld.

Qua videogames is er wel nog wat te vinden (in Anderlecht en Woluwe).

Laatst bewerkt:
Niet zeker of het al gepost is hier, maar amazon.nl heeft nog de actie lopen waarmee je in de app €10 korting krijgt met code HELLOAPP25. Eerste aankoop, enkel via de app waarbij je dus amazon.nl moet aanduiden en enkel op producten verkocht door amazon.nl

Al 2 keer kunnen gebruiken voor ons eigen adres en moederlief om toch een fijne deal te hebben op games die ik nog wilde.
bedankt! Mgs delta zo kunnen kopen voor 55 euro maar 🤩

Terug
Bovenaan