releasekalender | shops | deals

Smartoys wordt Gamecash.

Gamecash is een van oorsprong Franse franchiseformule die in september 2023 door het moederbedrijf van Smartoys werd overgenomen. Het richt(te) zich uitsluitend op de aan- en verkoop van tweedehands games en popmerchandise. Ook op afstand via gamecash.be.

Afgelopen zaterdag werd de eerste Gamecash powered by Smartoys geopend in Namen. Niet toevallig op de locatie waar het destijds allemaal begon. Met een aangepast winkelconcept dat nieuw en tweedehands verenigd. En dat vanaf 2025 ook elders Smartoys zal vervangen.

Smartoys is de Franstalige tegenhanger van het failliete Game Mania.

Laatst bewerkt:
Vanaf donderdag bij Carrefour:

Bij aankoop van een PS5 console (Digital, Disc of Pro) ontvang je 10000 bonuspunten (= €100 in aankoopbonnen) op de Carrefour Bonuskaart.

De promotie loopt van 26 t.e.m. 31 december.

Bioshock + mass effect bundels staan spotgoedgoed op de ps store. (3 spellen voor 5 of 10 euro)
Alsook enkele res evils... enz...

18 oudere topgames gekocht voor 86 euro. 😌

Ik zie ze niet staan (toch niet op gsm).

6 en 10 euro

Laatst bewerkt:
Doom 3 nog eens aan het spelen.
Amper 4 euro nu:

Zeker een aanrader voor wie van een sci fi horror shooter houdt.

Al is het inmiddels 20 jaar oud, het blijft imo een topspel.
Niet te vergelijken met de recentere dooms waarvoor je ADHD moet hebben.

Iemand al Solden-deals gezien? Ik enkel in Carrefour (al van 31 december) op oa Returnal (20 euro) en amiibo van Ganondorf (waar ze 25 euro voor vroegen - 50% = 12,5 euro. Terwijl de basisprijs maar 20 euro is in realiteit). De rest was nog te duur en de moeite niet.

Super Mario RPG voor €11 zien liggen in de FNAC.
FNAC hun prijzen zijn soms echt te raar voor woorden. Games die al 3 jaar oud zijn staan daar soms nog aan de volle MSRP en dan lees je zaken als hierboven. Rise Of The Ronin stond daar vorige week ook aan €18 nieuw.

Raad je iets specifieks aan om mee te beginnen ?
Probeer sowieso eerste de demo van Rise. Kan goed zijn dat de serie niets voor jou is.
De nogal "huiswerk" type structuur van kies missie, krijg flavortekst/cgi filmpje en jaag dan x monster binnen x tijd, rinse repeat x3, bouw een coole hoed, is niet voor iedereen weggelegd.
Je moet ook bessen, paddestoelen en honing verzamelen. Veel honing. Laten ze niet zien in de trailer.

Als je online met randoms graag wat wilt spelen raad ik eerder World aan.
Rise heeft meer systemen(companions etc) voor solo te spelen. En was origineel ook gemaakt voor de Nintendo Switch dus het ritme ligt wat sneller. Als je dus iets wilt dat meer je tijd respecteert, is Rise vermoedelijk de betere optie.

Als er iemand bundeltje wilt delen.

Ik wil Ori, BPM en Super Lucky.

Terug
Bovenaan