releasekalender | shops | deals

Astro A50 Gen 5 net een maand uit van 330€ naar 249€ bij Coolblue.

Meteen 1 gekocht 🤩
Weet je toevallig wat het verschil is met die A50 X van begin dit jaar?
Ik was aan het denken om een van deze die X te kopen.

Ik zie iets dat die dock geen HDMI's heeft, maar verder zie ik precies weinig verschil.
Momenteel nog een Gen 4 in gebruik die perfect werkt, maar ben het omsteken van PS, Xbox en PS wat beu.
Zou dan 1 in PC laten steken en de andere gebruiken voor mijn consoles.
Dan is die HDMI switch op zich wel handig meegenomen.

Weet je toevallig wat het verschil is met die A50 X van begin dit jaar?
Ik was aan het denken om een van deze die X te kopen.

Ik zie iets dat die dock geen HDMI's heeft, maar verder zie ik precies weinig verschil.
Momenteel nog een Gen 4 in gebruik die perfect werkt, maar ben het omsteken van PS, Xbox en PS wat beu.
Zou dan 1 in PC laten steken en de andere gebruiken voor mijn consoles.
Dan is die HDMI switch op zich wel handig meegenomen.
Ken er zelf niet veel van maar dacht dat het verschil was met X dat je tv of monitor zelf van kanaal veranderd als je bv van xbox naar PS gaat.
Bij de Gen 5 moet je dit zelf doen maar kan ook aan xbox,PS en PC tegelijk aangekoppeld worden met usb-c dan ipv HDMI.

Groeten

Ter info, ik wou eens horen welke de beste deal is voor ps5 slim met laaddock en verticale voet.

Ik heb gezien dat die accessoires ergens goedkoper stonden, maar weet nimeer waar, en de ps5 slim zelf met 2 bakjes aan 529 is het goedkoopst bij Carrefour neem ik aan? Icm de bonnen voor in de winkel?

Ter info, ik wou eens horen welke de beste deal is voor ps5 slim met laaddock en verticale voet.

Ik heb gezien dat die accessoires ergens goedkoper stonden, maar weet nimeer waar, en de ps5 slim zelf met 2 bakjes aan 529 is het goedkoopst bij Carrefour neem ik aan? Icm de bonnen voor in de winkel?
Die actie bij fnac toen? Is wel afgelopen nu dacht ik

De slim disc kopen en daarna een controller apart bijkopen in de Carrefour is nog goedkoper.
Witte controller kost maar 40 euro

Bij fnac stonden die elks aan €9,99 maar die prijs is nu terug veranderd naar adviesprijs zoals bij alle andere winkels het geval is.

Ken er zelf niet veel van maar dacht dat het verschil was met X dat je tv of monitor zelf van kanaal veranderd als je bv van xbox naar PS gaat.
Bij de Gen 5 moet je dit zelf doen maar kan ook aan xbox,PS en PC tegelijk aangekoppeld worden met usb-c dan ipv HDMI.

Groeten
Ok top bedankt.
Ik zal mij eens verdiepen in wat reviews om de verschillen te ondervinden.

Veel plezier ermee in elk geval! ;)

Terug
Bovenaan