releasekalender | shops | deals

Na de release van de vr2 heeft sony niet veel soeps ervoor uitgebracht. De enige deftige exclusive is horizon. Ik heb lang zitten twijfelen, maar uiteindelijk voor een quest 3 gegaan en nog geen seconde spijt van.

Ik vermoed ook dat sony niet echt bezig is met vr en dat er niet veel vr games van hun gaan komen. Wel jammer aan de ene kant, want me die vr2 uit te brengen had je gedacht da ze toch wat meer ermee gingen doen.

Ik hoop da ze horizon vr, net als de andere horizon games, ooit uitbrengen op steamvr of op de quest store.
Groot nadeel is ook dat de VR1-games niet werken op VR2. En als ze werken, dan moet je een upgradekost betalen.

Nog geen 3 euro:

Lang geleden dat ik die gespeeld heb.
Voor tussendoor nog eens.

(Dead space en Outlast trials staan ook sterk afgeprijsd trouwen.)

Laatst bewerkt:
Groot nadeel is ook dat de VR1-games niet werken op VR2. En als ze werken, dan moet je een upgradekost betalen.
Ja dat is een nadeel maar ik heb de vr1 nooit gehad dus op mij heeft dat geen invloed
Er zijn ook games zoals Moss die ik graag wil spelen
Ik vermoed dat de ps5 ook mijn laatste console gaat worden en hij staat hier ook de exclusieven
Ik ga het even laten bezinken
Allemaal bedankt voor de reply

Is dat abonnement stop zetten? En dan na een paar dagen kijken om terug een abo te nemen met een promo?
Want ik heb het opgezegd loopt nog tot eind maart. Als ik nu een abo neem moet ik de volle pot betalen.
Je kan dat op elk moment stop zetten geen enkel probleem. Het enige wat ik vreemd vind is dat sommige Premium leden blijkbaar de 30% korting krijgen bij hernieuwen abo en andere dan weer niet.. Weet ook niet of dat random gebeurt

Je kan dat op elk moment stop zetten geen enkel probleem. Het enige wat ik vreemd vind is dat sommige Premium leden blijkbaar de 30% korting krijgen bij hernieuwen abo en andere dan weer niet.. Weet ook niet of dat random gebeurt
Voorlopig nog altijd hetzelfde "probleem". Kan niet genieten van een korting.
Dan moet je weten dat ik al lid ben van dag 1 :/

Moest ik dit voorhebben zou ik dit toch eens proberen. Antwoorden doorgaans binnen de 24h. Je kan misschien een kortingcode verkrijgen.
Die messenger is gewoon dag en nacht een bot ... altijd zelfde bericht instant:

Hi! Thanks voor je berichtje. Heb je support nodig? Neem even contact op met onze supportafdeling! Zij kunnen je verder assisteren. Onze supportafdeling is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 10:00 uur en 19:00 uur. Het telefoonnummer is 02 588 42 40.Groetjes, PlayStation België
😊

Ook op hun chat op de site zelf word de chat meteen afgesloten door een echte persoon vanaf het over playstation plus gaat. Zonder pardon, weg klikken.

Die messenger is gewoon dag en nacht een bot ... altijd zelfde bericht instant:

Hi! Thanks voor je berichtje. Heb je support nodig? Neem even contact op met onze supportafdeling! Zij kunnen je verder assisteren. Onze supportafdeling is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 10:00 uur en 19:00 uur. Het telefoonnummer is 02 588 42 40.Groetjes, PlayStation België
😊

Ook op hun chat op de site zelf word de chat meteen afgesloten door een echte persoon vanaf het over playstation plus gaat. Zonder pardon, weg klikken.

Is idd gewoon bot.
Zijn ze in ieder geval toch serieus verminderd qua klantvriendelijkheid.
Sneu voor u dat je als vaste klant niet kan genieten van een mooie korting.

Is idd gewoon bot.
Zijn ze in ieder geval toch serieus verminderd qua klantvriendelijkheid.
Sneu voor u dat je als vaste klant niet kan genieten van een mooie korting.
Heb het eens geprobeerd via een mail, daar hoop ik op een deftige reactie.
De support/contact pagina's zitten overal zo verstopt niet normaal.

Voor degene die nog een disc drive zoeken, misschien kan je ergens bij een Carrefour nog 1 vinden?
Alhoewel...in de folder staat die maar op de website nergens te vinden :thinking:

Schermafbeelding-2024-11-26-171756.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan