releasekalender | shops | deals

De 12maanden PS plus korting blijkt alleen maar te tellen als je een upgrade doet van je huidige abonnement :eviltongue:

"Bespaar 25% met een upgrade naar PlayStation Plus Extra en voeg honderden PS5- en PS4-games uit de gamecatalogus toe aan je bestaande voordelen. Of ontvang een enorme korting van 30% als je een Premium-abonnement aanschaft waarbij je de catalogus met klassiekers en proefversies van games ontvangt."
Geen idee hoe je zoiets kan omzeilen als je momenteel abo bent?

De 12maanden PS plus korting blijkt alleen maar te tellen als je een upgrade doet van je huidige abonnement :eviltongue:

"Bespaar 25% met een upgrade naar PlayStation Plus Extra en voeg honderden PS5- en PS4-games uit de gamecatalogus toe aan je bestaande voordelen. Of ontvang een enorme korting van 30% als je een Premium-abonnement aanschaft waarbij je de catalogus met klassiekers en proefversies van games ontvangt."
Mijn PS+ Essential verloopt binnen 30 dagen. Ik heb eergisteren het automatisch verlengen afgezet.

In de PS Store zie ik dat ik 20% korting krijg als ik mijn PS+ Essential met een jaar verleng.

Hier kan ik wel gewoon mijn huidige PS+ Extra verlengen met de korting.
Automatisch verlengen staat hier sowieso uit ( uit gewoonte zet ik dat altijd af voor subscripties).

Ik had 2 weken geleden 1 maand Playstation plus extra genomen.

Ik kan enkel met de deal 30% korting krijgen voor de resterende 16 dagen van mijn 1 maand abonnement als ik die dagen omzet naar premium ?????

Ik dacht dat ik gewoon nu een maand kon pakken en dan met korting kon upgraden en verlengen met een jaar premium
Hoe achterlijk is dit.

Of als je abonnement binnenkort afloopt.
Heb nog premium tot 27/11 en automatisch hernieuwen uitgezet en kon nu terug een jaar nemen voor 106 euro.

@ nokeyboard of wachten tot de dag dat het effectief is afgelopen en dan hopen dat de korting nog telt. Heb het vorig jaar ook zo gedaan

Allen speelbaar op Steamdeck en goede controller modes.

Iemand van de recente Choice die Persona 4 kwijt wilt voor een prijsje?

Of als je abonnement binnenkort afloopt.
Heb nog premium tot 27/11 en automatisch hernieuwen uitgezet en kon nu terug een jaar nemen voor 106 euro.

@ nokeyboard of wachten tot de dag dat het effectief is afgelopen en dan hopen dat de korting nog telt. Heb het vorig jaar ook zo gedaan
Klopt bij mij ook. Mijn premium loopt tot 28/11 en pas een paar dagen automatisch betalen afgezet. Nu kan ik verlengen met 30% korting = 106 euro voor 1 jaar premium.

Klopt bij mij ook. Mijn premium loopt tot 28/11 en pas een paar dagen automatisch betalen afgezet. Nu kan ik verlengen met 30% korting = 106 euro voor 1 jaar premium.
Is dat abonnement stop zetten? En dan na een paar dagen kijken om terug een abo te nemen met een promo?
Want ik heb het opgezegd loopt nog tot eind maart. Als ik nu een abo neem moet ik de volle pot betalen.

Op Amazon.it de Horizon bundel voor 399. Maar eerlijk? Nog altijd te duur, tenzij ik Half Life Alyx zou kunnen spelen erop :p
Ik weet niet
Ben toch aan het overwegen
Ik speel sowieso niet veel meer omdat op dit moment in mijn leven andere dingen prio hebben
Maar vind dit wel een nette prijs nu

Ik heb de forbidden west op schijf maar die zal de vr niet ondersteunen neem ik aan ?
Waar kan je dan die game los kopen want zie hem niet direct in de store staan

Is best duur maar de bundel is overal uitverkocht
Dat is niet dezelfde als die ik op de schijf heb ?
Je kan hem niet op schijf kopen misschien ?
Jammer dat er geen upgrade voor de vr dan is
Het is een aparte game in de horizon wereld. Ongeveer 8u lang
Helaas geen fysieke versie :( enkel via de playstation store te verkrijgen.

Het is een aparte game in de horizon wereld. Ongeveer 8u lang
Helaas geen fysieke versie :( enkel via de playstation store te verkrijgen.
Dan zou ik ook kunnen wachten tot die in promotie komt
En nu de vr kopen
Ik ga het bekijken omdat ik vermoed dat het vr bij Sony gaat uitdoven
En dan zijn er ook geen games meer

Ik heb begin november ps plus essesstial genomen voor een jaar. Ik kan nu upgraden naar extra of premium met korting. Mmm, twijfel geval 😅 .

Dan zou ik ook kunnen wachten tot die in promotie komt
En nu de vr kopen
Ik ga het bekijken omdat ik vermoed dat het vr bij Sony gaat uitdoven
En dan zijn er ook geen games meer
Na de release van de vr2 heeft sony niet veel soeps ervoor uitgebracht. De enige deftige exclusive is horizon. Ik heb lang zitten twijfelen, maar uiteindelijk voor een quest 3 gegaan en nog geen seconde spijt van.

Ik vermoed ook dat sony niet echt bezig is met vr en dat er niet veel vr games van hun gaan komen. Wel jammer aan de ene kant, want me die vr2 uit te brengen had je gedacht da ze toch wat meer ermee gingen doen.

Ik hoop da ze horizon vr, net als de andere horizon games, ooit uitbrengen op steamvr of op de quest store.

Terug
Bovenaan