releasekalender | shops | deals

Titanfall_2 voor 2,99: als ge die nog niet hebt, is het voor dat geld echt een nobrainer.

Ik denk eraan om nog eens een PS Plus abonnement te kopen. Zou het de moeite waard zijn om te wachten op eventuele black friday deals of wordt er dan geen korting gegeven op PS Plus?

Mijne loopt ook af 28/10, ik zal een maand bijnemen om gaan met black friday terug een jaar te nemen. Ze geven ieder jaar korting dus zal nu ook wel zo zijn.

Ga wel van premium naar extra gaan.

Geen directe link, maar owv het 1-jarige bestaan van amazon.com.be kan je €10 korting krijgen bij aankopen vanaf €50 met de kortingscode BE10

Van de nieuwere titels vind ik niet direct grote afprijzingen vlak boven de €50, maar als je enkele goedkopere games bij elkaar hebt, kan je nog een mooi voordeel doen. :)

Immortals of Aveum voor 19,95 euro bij Dreamland afhaling.

Voor wie zoals ik af en toe eens een maandje game pass ultimate neem, nieuwe actie waarbij je 2 weken aan 1 euro en daarna maandelijks 14,99 dus 14,99 voor anderhalve maand lijkt me interessant, zeker voor de Yakuza fans, ishin nu te spelen en straks de nieuwe like a dragon gaiden

Terug
Bovenaan