Releasedatum consoleversie Pathfinder: Wrath of the Righteous

Owlcat Games en Prime Matter kondigen met trots aan dat het bekroonde en veelgeprezen Pathfinder: Wrath of the Righteous vanaf op 29 september 2022 verkrijgbaar is voor consoles. De volgens de uitgever epische RPG zal in fysieke en digitale vorm verkrijgbaar voor PlayStation 4 en Xbox One (PlayStation 5 en Xbox Series X|S via Backward Compatibility). Ook komt de game naar Nintendo Switch via de cloud. De Enhanced Edition van Pathfinder: Wrath of the Righteous zal de standaardversie voor de consolerelease worden en zal ook op 8 september beschikbaar zijn als gratis update voor alle pc-eigenaars.

Naast de langverwachte aankondiging van de consoleversies bevestigt Owlcat Games ook dat The Treasure of the Midnight Isles, de derde premium DLC voor Pathfinder: Wrath of the Righteous, vanaf 11 augustus 2022 verkrijgbaar is. Deze eilanden zijn verspreid over een diepe, duistere oceaan en zijn het thuis voor vele schatten (en verschrikkingen). Stap aan boord van het grimmige vervloekte schip, reis richting het onbekende en vind daar geluk…of je ondergang.

  • Verken de uitgebreide archipel vol schatten en gevaren in een alleenstaande rogue-like modus, of als deel van het verhaal;
  • Probeer verschillende builds en party-combinaties en maak gebruik van het gevarieerde Pathfinder roleplaying-systeem, waaronder de mythic paths;
  • De dood is maar een klein ongemakje! Als een party de geest geeft kan diens voortgang je helpen in volgende playthroughs;
  • Gebruik nieuwe magische wapens, magische drankjes en scrolls en neem het op tegen zowel oude als nieuwe vijanden;
  • Ontdek het geheim van het schip dat je meeneemt op reis en de waarheid achter de schat waar je naar op zoek bent.

 
Ik vond de laadtijden een serieus issue om gemotiveerd te blijven. (Pathfinder: kingmaker PS 4)
 
Redactie
Ik heb vooral issues met de lengte en opbouw van Kingmaker (op pc hier). Zit nu rond de 30 uur in de game en pas vanaf het 20e uur kreeg ik het gevoel dat het echt begonnen was. Zat namelijk pas dan op de troon, helaas erna te veel rinse-and-repeat en telkens op Google opzoeken hoe ik bepaalde quests kan voltooien waardoor ik de game nog hoogstens drie keer per maand opstart. Hierdoor out-game zeker evenveel uur eraan besteed als in-game. Dan vind ik deze tweede toch pakken beter.
 
Terug
Bovenaan