Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu kijk ik toch eens en is het zoals alles weer super onduidelijk... Formulier invullen voor afreis en ook voor terug in België te mogen. Blijkbaar kunnen ze van mij toch een PCR vragen?
Onze regio is ook rood dus bij terugkomst in België test + quarantaine??? Overal zie je regels die elkaar tegenspreken...
Ik maak daaruit op: zie dat je alles maar in orde maakt want ze kunnen alles opvragen.
Vrij verkeer met een test...Vrij verkeer is nog altijd een basisrecht niet?
Ge moogt toch nog altijd uw vrij rondbewegen in europa? Maar dan moet ge je ook aan de regels houden zoals quarantaine en zelfisolatie![]()
VAB: "Laat je niet opjagen door beperkte geldigheid PCR-test en stop ook bij kleine pannes" | VRT NWS Nieuws
Automobilistenvereniging VAB waarschuwt vakantiegangers die lange ritten met de auto doen om zich niet te laten opjagen door de beperkte geldigheidsduur van de PCR-tests. Sommige bestuurders riskeren daardoor in gevaarlijke toestanden terecht te komen.www.vrt.be
Compleet belachelijk die pcr testen en al die maatregelen. Wat riskeer je als je nu geen test doet? Vrij verkeer is nog altijd een basisrecht niet?
BE is groen dus geen pcr-test nodig voor Spanje toch?
Portugal zit voorlopig in dubio, maar dat zal wss 2 tot 4 weken duren (pak augustus) voor quarantaine wordt vereist.Vanaf woensdag 7 juli 2021 worden volgende regio’s rood:
- Cyprus: volledig
- Spanje: Aragon, Catalonia, Valencian Community, Melilla
Jammer dat het uiteindelijk nog vrij ingewikkeld is geworden, doordat vele landen nog aparte regels opleggen.
Op VTM nieuws deden ze vorige week de test en was er een kale dertiger met een Volvo V90 en die gaf aan dat er geen controle was.Wat is eigenlijk de straf als je in Frankrijk wordt tegengehouden zonder corona certificaat?
Beter alles loslaten en niet testen, survival of the fittest!Jammer dat het uiteindelijk nog vrij ingewikkeld is geworden, doordat vele landen nog aparte regels opleggen.
Je bent sowieso beter af om via Duitsland te gaan... Gratis Autobahn vs de verschrikkelijke Franse peage.Om door Frankrijk te gaan wel een test nodig vermits ik niet volledig gevaccineerd ben. Door Duitsland dan weer niet?
Je bent sowieso beter af om via Duitsland te gaan... Gratis Autobahn vs de verschrikkelijke Franse peage.
Ik denk niet dat ze snel zullen controleren onderweg, maar volgens mij zullen ze in de hotels of de vakantiehuisjes wel die test opvragen.![]()
VAB: "Laat je niet opjagen door beperkte geldigheid PCR-test en stop ook bij kleine pannes" | VRT NWS Nieuws
Automobilistenvereniging VAB waarschuwt vakantiegangers die lange ritten met de auto doen om zich niet te laten opjagen door de beperkte geldigheidsduur van de PCR-tests. Sommige bestuurders riskeren daardoor in gevaarlijke toestanden terecht te komen.www.vrt.be
Compleet belachelijk die pcr testen en al die maatregelen. Wat riskeer je als je nu geen test doet? Vrij verkeer is nog altijd een basisrecht niet?
Dat tweede hoort in het coronatopic thuis, niet hier.Op VTM nieuws deden ze vorige week de test en was er een kale dertiger met een Volvo V90 en die gaf aan dat er geen controle was.
Beter alles loslaten en niet testen, survival of the fittest!
Als ge via Frankrijk ten oosten van de Vogezen rijdt via Mulhouse is dat 13€ voor een autostrade die deftig ligt en weinig volk op zit...Je bent sowieso beter af om via Duitsland te gaan... Gratis Autobahn vs de verschrikkelijke Franse peage.
Ik rij ook altijd via Frankrijk, dat stukje dat je zegt is idd nog wel cava, als je naar Italie rijd via Frankrijk, dan moet je maar 2 keer peage betalen dus dat gaat nog wel.Als ge via Frankrijk ten oosten van de Vogezen rijdt via Mulhouse is dat 13€ voor een autostrade die deftig ligt en weinig volk op zit...
Dat stuk via Duitsland is maar kut imo.