Redactle

Vandaag het Guggenheim bezocht en daarna deze redactle beginnen oplossen. Hilarisch.
 
Ik heb het opgegeven :) Ik zat op het verkeerde spoor en had het nooit geraden. Ik ken die mens ook niet.

Ik had veel qua art en medals van musea enz geraden, dus ik zat muurvast op schilder of zo, hoewel dat geen trefwoord was terwijl bovenaan duidelijk een
beroep moest komen.
 
#ArticleGuessesAccuracy
159
frank gehry
18638.17%

'Had al heel snel door dat het om iets in art ging. Dan uiteindelijk door dat het over een persoon ging, maar helaas heel lang geduurd voordat ik wist dat het om specifiek een architect ging, kende hem ook niet dus heb moeten googelen.
 

Congratulations, you solved Redactle #160!​

  • The answer was: communications satellite
  • You solved it in 187 guesses
  • Your accuracy was 37.43%
  • You have solved 1 consecutive Redactles
 
#ArticleGuessesAccuracy
160
communications satellite
16741.32%

had op guess 68 all 'communication' gegokt, maar dan pas nadat ik satellite had gevonden op guess 166 het meervoud 'communications' geprobeerd... DOH
 
I solved today's Redactle (#161) in 153 guesses with an accuracy of 37.25%.

Dit kostte veel langer tijd dan het had moeten kosten.
 
I solved today's Redactle (#161) in 192 guesses with an accuracy of 22.40%.

Dat was weer goed van mij om even na het raden van New York het woord "Indians" juist te raden. Ik zat dus wel een tijdje op het verkeerde spoor.

had op guess 68 all 'communication' gegokt, maar dan pas nadat ik satellite had gevonden op guess 166 het meervoud 'communications' geprobeerd... DOH
Hier was het nog erger: na het raden van "satellite" had ik op "communication" gegokt. Een zelzame keer geen shift ingehouden, en er nog 60 of 70 termen op moeten zoeken voor ik plots "communications" maar eens probeerde.
 
I solved today's Redactle (#161) in 160 guesses with an accuracy of 30.00%. Played at https://www.redactle.com/

Amai... als ik halverwege niet op deze pagina was komen kijken was ik nog steeds in een heel andere richting aan het zoeken :wallbash:
 
Terug
Bovenaan