Redactle

Personal Stats​

#ArticleGuessesAccuracy
145*31024.52%

Omfg.
Na Egypte te hebben gegokt dacht ik dat het gemakkelijker ging worden.
Uiteindelijk tot in Mesopotamia geraakt, termen blijven gokken, Wikipedia geopened, door de geschiedenis van Ur, Sumer, Babylon, Assyria, ... te gaan uiteindelijk bij een pagina gekomen die verdacht veel erop leek en dan uiteindelijk het toch gevonden.
Wel interessant en heb mijn kennis van het Oude Nabije Oosten nu ook nog eens opgefrist.
 
#ArticleGuessesAccuracy
145
amorites
68221.85%

Nadat ik eindelijk meerdere gedeeltelijke zinnen gevonden had eindelijk een antwoord gevonden :ROFLMAO:
 
#ArticleGuessesAccuracy
146***3161.29%

Leuk spelletje (mss omdat ik geluk had deze keer)
 
We spelen het hier elke avond (ook op redacleunlimited). Het hoeft van mij ook niet in zo weinig mogelijk guesses, ik vind het leuker om véél informatie te hebben en dan te moeten nadenken. Plus ik doe ook altijd eerst kleine en vaak voorkomende woorden zoals also, are, human, world, nation, often, year, usually,... Dan zit je al rap aan 100 guesses sowieso.

Paar dagen geleden hadden we Paul Klee op redactleunlimited, en dan wisten we bvb al dat hij in 't leger had gediend tijdens WO I , zijn papa Duits was en zijn moeder Zwitsers, dat hij een zus had, dat hij ook veel met muziek deed, getrouwd was en een zoon had. Op een bepaald moment hadden we dan German artist en cubism, dus dan begin je te denken welke Duitse schilders je allemaal kent uit die periode :D

't Is leuker om dat beetje per beetje te ontdekkken. Nu weten we keiveel over Paul Klee 😂
 
#ArticleGuessesAccuracy
149hottentot33836.09%

De eerste (van de 9) die ik kon oplossen zonder Wikipedia open te doen (hoewel ik "pine" misschien ook wel gevonden heb zonder opzoekwerk). Als ik het op den duur niet weet begin ik op Wikipedia te browsen (enkel doorklikken, niet zoeken) om aan trefwoorden en informatie te geraken. Ik zou niet weten hoe ik anders woorden als "mandelbrot" of "amorites" zou vinden. En zo leer ik nog wat bij ook.

Ik let trouwens ook niet op mijn aantal gokken, shift enter is standaard om de meervouden mee te hebben, en de cijfers van 0-20 durf ik ook wel eens zonder nadenken in te vlammen.
 
Terug
Bovenaan