Redactle

Deze was gemakkelijk:
Congratulations, you solved Redactle #156!
The answer was: ...
You solved it in 5 guesses
Your accuracy was 80.00%
You have solved 1 consecutive Redactles

(Anders moet ik ook vaak opgeven)

Mod:Sorry, per ongeluk gespoeld!
 
Laatst bewerkt:
#ArticleGuessesAccuracy
156sphinx4965.31%

Idd ne gemakkelijkere.

Wa was die van gisteren uiteindelijk die over Tigris en Eufraat ging?
 
I solved today's Redactle (#158) in 319 guesses with an accuracy of 28.53%. Played at https://www.redactle.com/

Jezus.. mezelf blind gestaard op een tijdsindicatie die er eigenlijk niets mee te maken had... Het was nochtans geen moeilijke
 
Hoeveel woorden zitten er eigenlijk in het Engelse vocabularium? Kwestie van te weten of ik al over de helft zit. :unsure:
 
Hoeveel woorden zitten er eigenlijk in het Engelse vocabularium? Kwestie van te weten of ik al over de helft zit. :unsure:

470.000 woorden in de Merriam Webster woordenboek :)

Ik zit aan 47 woorden, heb er té veel met een 0 achter. Nog geen idee waarover het juist gaat (qua algemeen onderwerp).
EDIT: mijn 60e woord is eentje dat eindelijk een beetje oplevert, zit zelfs in een titel.
 
Laatst bewerkt:
Gok 365 leverde eindelijk een relevante term op. Omdat ik al zoveel vulwoorden had had ik daarna maar 15 woorden nodig.
Om mijn eigen beroep te raden na 381 woorden. :sop:
 
Ik heb de nationaliteit en algemene categorie van waar de persoon bekend is, en vrees dat ik toch ga moeten googlen. Ik ken geen namen denk ik.
 
I solved today's Redactle (#159) in 67 guesses with an accuracy of 55.22%. Played at https://www.redactle.com/

Ben wel geinteresseerd in architectuur en bij vrij goed bekend met de grote namen. Toch kon ik maar niet komen op zijn naam wat frustrerend was. Heb daarom wel 'museum bilbao' gegoogled omdat ik vrij zeker was over wie het was en ik wast dat hij het Guggenheim had gedaan.

Mijn tactiek: Ik speel het eigenlijk zoals ik vroeger het spelletje 'wat ben ik' speelde met de familie. Gewoon grote categorien elimineren. Als er geen 'born' staat zal het zeker al geen persoon zijn, als er geen 'species' staat zal het niks met biologie te maken hebben.
 
Terug
Bovenaan