Redactle

#ArticleGuessesAccuracy
163
two-dimensional euclidean space
5362.26%

Na 16 woorden had ik de titel behalve het 3e woord. Ik heb Google gebruikt na 50 woorden en zo er op gekomen. Ik had het niet geraden zonder denk ik. Zit té ver.

Wat was de oplossing van 162?
 
I solved today's Redactle (#163) in 33 guesses with an accuracy of 48.48%. Played at https://www.redactle.com/

eerst random "weather" gegokt voor God weet welke reden, dan naar beneden gescrold, twee haakjes zien staan [a, ...] de b was ni ingevuld, maar de a wel wegens a is ook een lidwoord, dus dat leek op een interval, echter zo wist ik na random gok 1 dat het wiskunde was, maar toch nog 32 gokken nodig gehad 👺
 
#ArticleGuessesAccuracy
163
two-dimensional euclidean space
5362.26%

Na 16 woorden had ik de titel behalve het 3e woord. Ik heb Google gebruikt na 50 woorden en zo er op gekomen. Ik had het niet geraden zonder denk ik. Zit té ver.

Wat was de oplossing van 162?
Dat ding begint ni om 12 uur? Ik godverdomme liggen wachten tot middernacht voor de redactle. Van 10 uur dan? En hoe doet ge dat zo mooi in een tabel?
 
Laatst bewerkt:
Foert.

Renaissance gevonden bij gok 36, maar ze zochten dus een stroming die daarmee te maken heeft en ik ben gestopt op 71. Goed, want ik heb dan gegoogeld en ik had het nooit gevonden. Nooit van gehoord, denk ik.
 
Foert.

Renaissance gevonden bij gok 36, maar ze zochten dus een stroming die daarmee te maken heeft en ik ben gestopt op 71. Goed, want ik heb dan gegoogeld en ik had het nooit gevonden. Nooit van gehoord, denk ik.
Same here, dat ging verder dan mijn basiskennis. :unsure:
 
Wederom niks.

220 keer gegokt en dan Google gebruikt.

Ik wist dat het iets te maken had met de Industriële Revolutie en met kleding, maar ik zat maar te denken aan weven en dacht dat het veel te obscuur ging zijn en het antwoord was veel simpeler, want we kennen het allemaal. 👺
 
Terug
Bovenaan