Redactle

#ArticleGuessesAccuracy
150louvre3369.70%

Ineens een ingeving en die bleek correct.

Ik let trouwens ook niet op mijn aantal gokken, shift enter is standaard om de meervouden mee te hebben, en de cijfers van 0-20 durf ik ook wel eens zonder nadenken in te vlammen.
Google gebruik ik niet, enkel Google Translate om mij te helpen woorden die ik in het Nederlands ken te vertalen. Ik durf al eens de cijfers van 1-10 er door te jagen, maar voluit geschreven. Ik heb bij een oude opgave eens Google gebruikt om algemeen termen te vinden, maar ik doe het niet meer, haalt het avontuur er wat uit.
Ik begin eigenlijk altijd door random woorden te proberen in te vullen in zinnen, en elke keer ik een woord raad er op te klikken. Dan zie ik waar ik iets heb aangevuld en probeer ik die zinnen verder aan te vullen. Zo raad je vrij snel toch enkele juiste woorden.
 
I solved today's Redactle (#153) in 220 guesses with an accuracy of 40.91%. Played at https://www.redactle.com/

Kon echt de correcte woorden niet vinden.Terwijl het geen moeilijke was. In tegenstelling tot gisteren... (of vandaag... Na 17u is't ne nieuwe)
 
Wat was die van gisteren? Ik had al dat het een man was die in leven was tijdens WO1, maar ik vond niet echt woorden om voor een doorbraak te zorgen. Wel dat hij meest bekend zou zijn van een boek dacht ik?

#ArticleGuessesAccuracy
153radio24267.36%
Amai mijn frank viel niet... tot ik ineens een categorie raadde.

I solved today's Redactle (#153) in 4 guesses with an accuracy of 50.00%.

:coolbrows:
Wat waren uw woorden eigenlijk dat je het zo snel had?
 
Laatst bewerkt:
Moeten Googlen dit keer. Na 150 gokken was ik het beu.

Ik had speech, maar ik ging nooit op synthesis komen
 
I solved today's Redactle (#154) in 473 guesses with an accuracy of 38.90%.

Moeten Googlen dit keer. Na 150 gokken was ik het beu.

Ik had speech, maar ik ging nooit op synthesis komen

Inderdaad, dat tweede woord ging ik ook nooit vinden. Ik had zowat de hele tekst ondertussen denk ik :biglaugh: dan toch maar opgezocht
 
Ik zit op 295 woorden maar ga er nooit komen. Ik ken hier gewoon niet genoeg van. Ik ben meer zinnen aan het aanvullen tot ik toevallig iets tegenkom.
 
Terug
Bovenaan