Action PC PS4 XBOX Red Dead Redemption 2

Dit is zo'n boot die ik compleet gemist heb vrees ik.
Staat aan €20 in sales dus misschien wel oppikken, al koop ik quasi geen games meer. Door de tijd die ik maar spendeer op de PS speel ik quasi enkel nog de "gratis" games van Plus. Then again ben ik hier waarschijnlijk een half jaar zoet mee dus is het goedkoper dan dat abbonement...
 
Is inderdaad zo een titel die ik jaren genegeerd heb, omdat die setting mij niet zo aansprak, uiteindelijk toch geprobeerd enkele jaren terug, en man, wat een spel. Zit makkelijk in m'n top 10 aller tijden, spel is geniaal.
 
Toch terug begonnen, net 1 missie gespeeld, story zat op 73% blijkbaar. Is zeker al een jaar of meer geleden dus de story zit wel wat ver in mijn geheugen, maar zal wel terugkomen gaandeweg.

Blijft wel een prachtige game.
 
Is inderdaad zo een titel die ik jaren genegeerd heb, omdat die setting mij niet zo aansprak, uiteindelijk toch geprobeerd enkele jaren terug, en man, wat een spel. Zit makkelijk in m'n top 10 aller tijden, spel is geniaal.

same hier! In de tijd gepre ordered. Maar vond het toen zo groot, moeilijk, noem maar op. Een maand geleden, na de aankoop van een nieuwe 'dikke' pc uit verveling het spel nog eens geprobeerd. Ben ik blij dat ik gewacht heb tot ik het grafisch alles op high/ultra kon spelen! Een grafisch pareltje amaai seg! Het is echt een sit back en relax game. Zeer mooi verhaal
 
same hier! In de tijd gepre ordered. Maar vond het toen zo groot, moeilijk, noem maar op. Een maand geleden, na de aankoop van een nieuwe 'dikke' pc uit verveling het spel nog eens geprobeerd. Ben ik blij dat ik gewacht heb tot ik het grafisch alles op high/ultra kon spelen! Een grafisch pareltje amaai seg! Het is echt een sit back en relax game. Zeer mooi verhaal
Ik heb hem 2x gekocht op PC en op PS(4/5) en ben eigenlijk nooit verder al uur 2 of 3 geraakt. Dringend eens terug aan verder doen. Aanrader op PC? Of toch beter PS?
 
Ik heb hem 2x gekocht op PC en op PS(4/5) en ben eigenlijk nooit verder al uur 2 of 3 geraakt. Dringend eens terug aan verder doen. Aanrader op PC? Of toch beter PS?
Ik zou voor PC gaan ivm FPS als die wat degelijk is.
Zover ik weet is console nog altijd 30 fps.

Het spel is wel zeer traag ja, maar echt wel een goed spel.
 
Normaal is het wilde westen en heel die setting ook niet mijn ding. Vroeger ook gekocht maar nooit echt aan verder gedaan omdat je met lange missies zit zonder dat je kan saven. Dan kort geleden nog eens opgestart op de SeriesX en dankrij quickresume kon ik het spel op ieder moment gewoon afzetten en verder gaan waar ik was gebleven zonder te saven. Dus dat hielp wel veel. De wereld die ze toen hebben neergezet en de gfx heb ik toch nog niet direct terug gevonden op consoles
 
Ben het ook terug op pc aan het spelen.
Ditmaal om alles te doen (bv mensen naast de weg met gif, berenklauw.. Uit hun lijden te verlossen :evil:) ipv men 1ste keer enkel story te knallen.
 
Ik heb hem 2x gekocht op PC en op PS(4/5) en ben eigenlijk nooit verder al uur 2 of 3 geraakt. Dringend eens terug aan verder doen. Aanrader op PC? Of toch beter PS?
Ik heb enkel nog maar een pc. Grafisch is dit denk ik het mooiste game dat ik ooit gespeeld heb. De eerste uren moet je doorbijten om alles te ontdekken, leren kennen enzo. Ik speel het ook volledig met xbox controller. Is plug&play. Het is geen game om met muis en keyboard te spelen imo. Als tip kan ik zeggen: doe wat opzoekwerk het je snel fast travelen kan unlocken. De rest wijst zichtzelf uit
 
Wel verschoten dat we opeens afscheid moesten nemen van Arthur. Wist wel dat hij dood ging gaan, genoeg spoilers zien passeren.

Maar had eerlijkgezegd wel gedacht dat hij en de gang nog eerst naar de oude map gingen vluchten zonder John dan.

Die epiloog verliest ook wel een beetje mijn goesting om nog lustig verder te doen.
 
Wel verschoten dat we opeens afscheid moesten nemen van Arthur. Wist wel dat hij dood ging gaan, genoeg spoilers zien passeren.

Maar had eerlijkgezegd wel gedacht dat hij en de gang nog eerst naar de oude map gingen vluchten zonder John dan.

Die epiloog verliest ook wel een beetje mijn goesting om nog lustig verder te doen.
Ik heb ook even pauze moeten nemen voor ik aan de epiloog begon.
 
Wel verschoten dat we opeens afscheid moesten nemen van Arthur. Wist wel dat hij dood ging gaan, genoeg spoilers zien passeren.

Maar had eerlijkgezegd wel gedacht dat hij en de gang nog eerst naar de oude map gingen vluchten zonder John dan.

Die epiloog verliest ook wel een beetje mijn goesting om nog lustig verder te doen.

Iemand op reddit verwoordde het goed. Hij zei dat RDR2 eigenlijk een beetje mee sterft wanneer Arthur ook sterft en moet zeggen dat dat wel klopt.
 
Ok, ik had de game blijkbaar nog op PC geïnstalleerd staan en heb hem ook op de PS5 gespeeld. Dilemma of ik nu op de PS ga verder doen of op PC.
PC met meer frames is toch wel een groot verschil met die 30fps lock op console, maar het voelt toch echt als een consolegame (met de trophies enzo :unsure: )
 
Verhaal uitgespeeld. Zelfs de credits waren leuk om naar te kijken.

Nu met een map op het gemak nog eens deel per deel aan het uitkammen zodat ik geen easter eggs mis.

Wel heel dwaas dat het deel uit het eerste spel weinig betekent voor de wereld.

Behalve een cholera uitbraak in Armadello.
 
Ik speel ondertussen al 3 weken Red Dead 2 Online. Bijna level 50 en nog juist de naturalist role unlocken (geen euro echt geld gespendeerd, wil je snel goud verdienen sparen voor bounty hunter als eerste). Was vergeten hoe mooi deze game kan zijn, zeker nu ik hem op PS5 speel.
 
Wel verschoten dat we opeens afscheid moesten nemen van Arthur. Wist wel dat hij dood ging gaan, genoeg spoilers zien passeren.

Maar had eerlijkgezegd wel gedacht dat hij en de gang nog eerst naar de oude map gingen vluchten zonder John dan.

Die epiloog verliest ook wel een beetje mijn goesting om nog lustig verder te doen.
Epiloog speel je wel snel uit, ik vond de mechanics die ze daar nog ingestoken hebben wel geweldig, zoals dat huis bouwen en de activiteiten als je op de farm zit
 
Terug
Bovenaan