Action PC PS4 XBOX Red Dead Redemption 2

Ik vond de epiloog wel goed. Eerste keer dat ik deze speelde ben ik heel snel door chapter 6 gegaan wat best wel intens is en dan heeft die epiloog wel iets relax.

En die epiloog was ook gewoon nodig om de aansluiting met het origineel te maken. Zonder zou het toch nog teveel giswerk zijn naar hoe John Marston John Marston werd. Also: Lumbago!
 
Net de story eindelijk uitgespeeld.

Wat.een.game. :love:

Dat verhaal, die personages, de wereld, de muziek, de sfeer, die emoties,... echt op quasi alle gebied het spel dat het meeste indruk op mij heeft gemaakt ooit.

Die graphics en detaillering in dergelijke open wereld, ongezien toch. Tonnen sfeer en details echt overal, van de steden en dorpen tot de velden, bossen en bergen.

Magische game.

Enige minpuntje is eigenlijk de shooting en vooral cover mechanics die beter zouden kunnen. En dat ik te weinig tijd heb om echt alles in die wereld te blijven ontdekken.

en ik wou eigenlijk Dutch ook doden op het einde, zo hard werd ik meegetrokken in het verhaal
 
Bom van een spel dat echt wel goed in elkaar steekt, maar.....

....zit nu halverwege chapter 5 (58%; circa 50u) en de traagheid van het spel begint een beetje tegen te steken. Momenteel speel ik gewoon verder voor het verhaal, maar heb wel zoiets van "ist nog ver?!"
Tot nu tot lijkt de globale lijn toch altijd maar hetzelfde: ze hebben geld nodig, vinden geld, verneuken het, moeten verplaatsen en dan opnieuw.. De kleine verhaallijntjes van de zijmissies zijn wel nog amusant en maken het minder een pure fetch-this-and-come-back-quests.
 
Bom van een spel dat echt wel goed in elkaar steekt, maar.....

....zit nu halverwege chapter 5 (58%; circa 50u) en de traagheid van het spel begint een beetje tegen te steken. Momenteel speel ik gewoon verder voor het verhaal, maar heb wel zoiets van "ist nog ver?!"
Tot nu tot lijkt de globale lijn toch altijd maar hetzelfde: ze hebben geld nodig, vinden geld, verneuken het, moeten verplaatsen en dan opnieuw.. De kleine verhaallijntjes van de zijmissies zijn wel nog amusant en maken het minder een pure fetch-this-and-come-back-quests.
Ik had dat gevoel de eerste 3 chapters, nadien komt het toch echt wel op gang imo?
Eveneens de reden waarom ik het bij release opzij gelegd had. Begin dit jaar me nog eens aangezet en in 1 trok doorgespeeld.
 
Bom van een spel dat echt wel goed in elkaar steekt, maar.....

....zit nu halverwege chapter 5 (58%; circa 50u) en de traagheid van het spel begint een beetje tegen te steken. Momenteel speel ik gewoon verder voor het verhaal, maar heb wel zoiets van "ist nog ver?!"
Tot nu tot lijkt de globale lijn toch altijd maar hetzelfde: ze hebben geld nodig, vinden geld, verneuken het, moeten verplaatsen en dan opnieuw.. De kleine verhaallijntjes van de zijmissies zijn wel nog amusant en maken het minder een pure fetch-this-and-come-back-quests.
Je bent nu al zover en er zijn maar 6 chapters + 2 epilogues. Ik zou doorzetten, denk niet dat je er spijt zal van hebben.
 
Je bent nu al zover en er zijn maar 6 chapters + 2 epilogues. Ik zou doorzetten, denk niet dat je er spijt zal van hebben.
Het zit erop; 74u en 86%. Denk dat ik nog nooit zoveel een singleplayer spel heb gespeeld :)

Het zegt me nu wel weinig om te blijven doorspelen (legendary animals enzo). Is die red dead online de moeite?
 
Het zegt me nu wel weinig om te blijven doorspelen (legendary animals enzo). Is die red dead online de moeite?

Ik heb dit echt heel veel gespeeld. Zowel alleen als met vrienden maar er wordt geen nieuwe content voorzien en het is best wel grind-heavy. En pc is echt een ramp... Het zit vol met hackers dat alle fun eruit haalt. Heel zonde, want anders zou ik het denk ik nog wel eens af en toe opstarten en wat rond lopen en dingen doen.

Kort nadat mijn papa was gestorven ging ik online wel eens spelen om dan een leuk paard te nemen en wat rond te hobbelen om toch iets te doen maar geen energie had voor iets nuttig te doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: VN.
Probably very late to the party, maar hier ook maar eens aan begonnen als afwisseling voor Tomb Raider en Res Evil 2.

Verwacht ik een soort GTA in de far west met een volledig open wereld, blijkt die intro belachelijk lang (allé, in mijn beleving toch, geen idee hoe lang dat nog duurt :D) te duren. Ik wil gewoon vigilante stuff als poor lonesome cowboy doen gedekke!
 
Probably very late to the party, maar hier ook maar eens aan begonnen als afwisseling voor Tomb Raider en Res Evil 2.

Verwacht ik een soort GTA in de far west met een volledig open wereld, blijkt die intro belachelijk lang (allé, in mijn beleving toch, geen idee hoe lang dat nog duurt :D) te duren. Ik wil gewoon vigilante stuff als poor lonesome cowboy doen gedekke!

Dat is dus niet meteen de insteek bij RDR2. Het is geen echte GTA kloon, de story en beleving zijn hier gewoon veel belangrijker en vooral, het gaat veel trager.

Pas op, je kan freeroamen en iedereen afknallen als je wil, maar dat gaat echt niet half zo fun zijn als in GTA met al zijn voortuigen en wapens.

Nee, RDR2 speel je voor de prachtige omgevingen en details in de wereld, het fantastische verhaal, de knappe muziek erbij, gewoon de sfeer in de complete wereld met alle NPC's die veel interactiever zijn dan in veel andere open world games,... ik zei het hier al eens, je speelt eigenlijk geen spel, je beleeft een western epos.
 
Probably very late to the party, maar hier ook maar eens aan begonnen als afwisseling voor Tomb Raider en Res Evil 2.

Verwacht ik een soort GTA in de far west met een volledig open wereld, blijkt die intro belachelijk lang (allé, in mijn beleving toch, geen idee hoe lang dat nog duurt :D) te duren. Ik wil gewoon vigilante stuff als poor lonesome cowboy doen gedekke!
Misschien eens de online proberen als je meer vrijheid wil?

De wereld opent wel wat na de intro, gewoon wat geduld hebben (en genieten).
 
Nah, online is mijn ding niet, in geen enkel spel :). Intussen is chapter 1 voorbij, dus van daaruit eens zien.
 
RDR Online zit vol met hackers en vuiligheid, denk ook nie dat ze het nog supporteren, dus gewoon van weg blijven en genieten van het epische verhaal. Het duurt mss wel wat lang voor velen maar het is echt enorm de moeite en een van de beste games die ik ooit al gespeeld heb. RDR speel je voor de singleplayer.
 
Terug
Bovenaan