Action PC PS4 XBOX Red Dead Redemption 2

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
rdr2.png


release: 26 oktober 2018
genre: action, open-world
dev: Rockstar Games

/!\ Red Dead Online heeft een eigen thread.

Speelt zich af 13 jaar vóór de eerste game.

After a robbery goes badly wrong in the western town of Blackwater, Arthur Morgan and the Van der Linde gang are forced to flee. With federal agents and the best bounty hunters in the nation massing on their heels, the gang must rob, steal and fight their way across the rugged heartland of America in order to survive. As deepening internal divisions threaten to tear the gang apart, Arthur must make a choice between his own ideals and loyalty to the gang who raised him.

 
Zijn er mensen die deze game nog spelen?
Ik heb em sinds maart (lockdown) leren kennen en nu opnieuw aangeschaft op xbox s, maar ik vind het op zich al plezant om gewoon wat rond te hossen op zoek naar wild en kruiden :LOL:

RDR online ben ik nog niet aan begonnen, maar het lijkt me vrij tijd consumerend.
 
Zijn er mensen die deze game nog spelen?
Ik heb em sinds maart (lockdown) leren kennen en nu opnieuw aangeschaft op xbox s, maar ik vind het op zich al plezant om gewoon wat rond te hossen op zoek naar wild en kruiden :LOL:

RDR online ben ik nog niet aan begonnen, maar het lijkt me vrij tijd consumerend.
Ik hoop stiekem op een remaster voor de PS5. Maar eigenlijk was die al subliem op de PS4 pro
 
Dat zou wel straf zijn als er nu al een remaster zou komen. RDR3 zou vooral wijs zijn!
 
Ik hoop stiekem op een remaster voor de PS5. Maar eigenlijk was die al subliem op de PS4 pro
Zal wel een upgrade krijgen voor de PS5 denk ik.

Zelf wil ik het spel nog altijd eens heel graag spelen, maar op PS4 is het onspeelbaar door de straaljager geluiden die mijn PS4 maakt. Zou het al bijna op PC moeten kopen dan, maar zo'n game is dan misschien toch weer net wat meer een console game voor mij :p
 
Zal wel een upgrade krijgen voor de PS5 denk ik.

Zelf wil ik het spel nog altijd eens heel graag spelen, maar op PS4 is het onspeelbaar door de straaljager geluiden die mijn PS4 maakt. Zou het al bijna op PC moeten kopen dan, maar zo'n game is dan misschien toch weer net wat meer een console game voor mij :p
Ik heb het op pc ook, maar dat speelt inderdaad niet lekker vind ik.
 
Ik hoop stiekem op een remaster voor de PS5. Maar eigenlijk was die al subliem op de PS4 pro
Ik las onlangs geruchten dat Amazon per ongeluk een listing had gedaan voor een remaster van de originele RDR.

Daar zou ik ook geen nee tegen zeggen.
 
Wou deze installeren op PS5. Installatie loopt steeds vast bij disc2 bovenaan in de 50%. Ben blijkbaar niet de enige en er is ook geen oplossing:


Kan toch niet dat die game gewoonweg niet werkt op PS5 en je gedwongen wordt om het digitaal opnieuw te kopen?
Waarschijnlijk heb je het al wel nagekeken maar er is toch zeker genoeg vrije ruimte beschikbaar?

Als test zou ik eens proberen uw ps5 los te koppelen van internet en dan eens proberen te installeren.
Misschien maakt dat verschil?
 
Ik heb meer dan genoeg ruimte op de HD, dat is het probleem zeker niet. Zou loskoppelen van internet echt een verschil maken?
 
Geen idee, maar als ik iets geleerd heb in mijn jaren dienst in de IT-sector dan is het dat je van niets meer moet verschieten.

Lijkt me zeker het proberen eens waard.


*edit*

Blijkbaar was dit ook een gekend probleem op xbox one


Oplossing toen was niet de console herstarten, maar echt volledig de stroom uittrekken, even wachten en dan opnieuw proberen.
Dat zou je eventueel ook nog eens kunnen testen, wie weet :)
 
Laatst bewerkt:
Geen idee, maar als ik iets geleerd heb in mijn jaren dienst in de IT-sector dan is het dat je van niets meer moet verschieten.

Lijkt me zeker het proberen eens waard.


*edit*

Blijkbaar was dit ook een gekend probleem op xbox one


Oplossing toen was niet de console herstarten, maar echt volledig de stroom uittrekken, even wachten en dan opnieuw proberen.
Dat zou je eventueel ook nog eens kunnen testen, wie weet :)

Heb ik al eens geprobeerd. Online ook iemand gevonden die zegt dat je het downloaden van de update moet pauzeren tijdens installatie. Bij mij loste het dat niet meer op, maar misschien was het bij mij al te laat en had dat vroeger moeten gebeuren. Zal het nog wel eens opnieuw proberen.
 
Heb ik al eens geprobeerd. Online ook iemand gevonden die zegt dat je het downloaden van de update moet pauzeren tijdens installatie. Bij mij loste het dat niet meer op, maar misschien was het bij mij al te laat en had dat vroeger moeten gebeuren. Zal het nog wel eens opnieuw proberen.
Dat werkt dus ook niet. Lijkt dus gewoon onmogelijk om te installeren vanaf disc 2 op een PS5. Zou toch echt niet mogen.
 
Ik heb gisteren RDR2 geïnstalleerd op mijn PS5 en heb geen problemen gehad.
2de disc ingestoken en installatie ging probleemloos verder
 
Is RDR2 nog steeds locked op 30FPS? Was onlangs op de pro begonnen met een nieuwe playthrough. Als er een patch aan zit te komen, ga ik nog even wachten op PS5
 
Tot nu toe niks anders dan geniale momenten, mooie scenery en fantastische personages (ook zij-personages of 1-malige voorkomens).
Het enige dat ik zou kunnen aangeven op dit moment als kritiek, is dat ik met mijn gelimiteerde game-tijd soms het gevoel heb dat ik na mijn game-sessie niks gedaan heb. Langs de andere kant getuigt dit ook van de “chillness” van deze game en ik kan daar eigenlijk geen kritiek op hebben. Het tempo ligt vrij laag in deze game, but I love it!
 
Ben er ook opnieuw aan begonnen. Had hem enkele jaren geleden al eens uitgespeeld, maar het kriebelde om het verhaal en de sfeer nog eens te ervaren.
 
Terug
Bovenaan