Action PC PS4 XBOX SWITCH Red Dead Redemption

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
rdr.png


release: 17 augustus 2023
genre: action-adventure
dev: Rockstar San Diego

Nu ook op Switch en PS4.

One of the most critically acclaimed games of all time with over 170 Game of the Year Awards, Red Dead Redemption tells the story of former outlaw John Marston as he journeys across the sprawling expanses of the American West and Mexico to track down the last remaining members of the notorious Van der Linde Gang in a bid to save his family. Relive, or experience for the first time, the events immediately following the epic tale of honor and loyalty in the 2018 blockbuster Red Dead Redemption 2 as Marston hunts down his former friends and outlaws Bill Williamson, Javier Escuella, and his former gang leader, Dutch van der Linde as the era of the cowboy comes to its end.

Also includes Undead Nightmare, the hallowed story expansion that reimagines the world of Red Dead Redemption as Marston fights to survive a relentless zombie horde and searches for a cure in a spooky, supernatural twist on the Western genre.

 
Volle pot betalen voor een domme port van een oude game:rofl:

Zelfs voor uw 13 jaar oude Xbox 360 versie krijgt ge gratis een 4k patch op de Xbox X.
 
RDR2 was prachtig ... dus RDR als het een deftige remaster /remake zou zijn dan ok ... maar na het zien van de trailer nah ga deze skippen :tongue:
 
Laatst bewerkt:
Echt belachelijk dat ze er geen moeite voor gedaan hebben. Puur geldklopperij dit en echt spijtig want is een spel dat ik met heel veel plezier gespeeld heb indertijd
 
59.99 ballen voor zo'n oude game? WTF
Zoals hierboven gezegd, xbox360 game installen op de X en gratis update, peeps
Heb die game trouwens ook nog op PS3 nu ik eraan denk.
 
Ik kijk al lang uit om deze nog eens te herspelen, maar deze prijs voor ne port, no way! :crazy:

Moest het nu ne remake zijn had ik er met plezier 70 euro voor betaald, maar dit is echt schandalig!
 
En nu gaan we de 360/GOTY editie zien klimmen in prijs binnen enkele dagen op amazon/ebay waarschijnlijk. :p Ik heb het nooit een deftige kans gegeven indertijd, maar geen ps3 of xbox meer in bezit. Vroeger dan later zal het wel korting krijgen.
 
Goed kan ik eindelijk mijn 360 versie verkopen! :p

Ik zou de kritiek op Rockstar eigenlijk nog begrijpen, moest hun fanbase niet al 3 generaties dezelfde game blijven kopen. Je kunt het ze eigenlijk moeilijk kwalijk nemen.
 
 
hoeveel verdient dat zo per punt? t'is er plots ene bijgekomen sedert de videoreview :unsure:
 
hoeveel verdient dat zo per punt? t'is er plots ene bijgekomen sedert de videoreview :unsure:
Zijn 2 verschillende reviewers en die doen elk hun ding. Is ook gereviewd op 2 verschillende platformen.

Ik ben nu bvb bezig met Baldur's Gate voor de PS5 review en dat zal geen 10 krijgen. De pc-versie kreeg dat wel (ook andere reviewer).
 
Zijn 2 verschillende reviewers en die doen elk hun ding. Is ook gereviewd op 2 verschillende platformen.

Ik ben nu bvb bezig met Baldur's Gate voor de PS5 review en dat zal geen 10 krijgen. De pc-versie kreeg dat wel (ook andere reviewer).
Kunt ge misschien al een tipje van de sluier lichten hoe noob-friendly BG3 is? :p Specifiek de ps5-versie met controls verschillend van pc.

OT: Ik zou RDR graag nog eens spelen met de ps4-versie, maar het zal allicht wachten zijn op een diepe, diepe sale.
 
T'is turnbased, dus qua peripherals maakt het niks uit wat je gebruikt. Je zou het in feite zelfs kunnen uitspelen met een stuur en pedalen
Merci. Zijn er ook veel verborgen stats / mechanics die ge moet leren begrijpen/kennen om vlot te kunnen spelen of wijst het zichzelf goed uit? :p
 
Merci. Zijn er ook veel verborgen stats / mechanics die ge moet leren begrijpen/kennen om vlot te kunnen spelen of wijst het zichzelf goed uit? :p
er is wel een beetje van een leercurve, maar tvalt mee :) Ik ben zelf een beginner in dat type spellen en ik kan er mee weg terwijl ik ook niet vanvoor stond toen het verstand uitgedeeld werd, dusja :unsure:
 
Terug
Bovenaan