Red Dead Redemption 2

Ik ben er ook opnieuw aan begonnen op mijn PS5 :)

Ik merk toch wel echt een verschil qua graphics t.o.v. toen ik deze op PS4 speelde. Maar misschien is dat gewoon omdat ik nu zogezegd de PS4 Pro versie aan het spelen ben op PS5?

Zit nog maar in het begin, in de sneeuwstorm, dus ik ben al benieuwd naar hoe het er gaat uitzien wanneer ik door de verre landschappen galoppeer :p

Ik ben er ook opnieuw aan begonnen op mijn PS5 :)

Ik merk toch wel echt een verschil qua graphics t.o.v. toen ik deze op PS4 speelde. Maar misschien is dat gewoon omdat ik nu zogezegd de PS4 Pro versie aan het spelen ben op PS5?

Zit nog maar in het begin, in de sneeuwstorm, dus ik ben al benieuwd naar hoe het er gaat uitzien wanneer ik door de verre landschappen galoppeer :p
Voor zover ik weet is er inderdaad geen PS5-versie. Had wel zalig geweest voor deze game. Maar is nu ook al heel mooi!

Ik probeer deze game ook nog uit te spelen op m'n ps5, maar ik zit met hetzelfde probleem dat ik steeds in korte stukken moet verder spelen en niet vaak kan gamen.
Dus wanneer ik eens 1u of max 2u tijd heb en deze game opstart dan heb ik daarna ook het gevoel dat ik quasi niets heb kunnen doen :(

Goedkoop is het wel, in 2023 ben ik er wrs nog mee bezig :unsure:

Pfft mooie game en al maar het duurt allemaal zo lang... Zoals Carreon zegt, heb nu een uur of drie gespeeld maar nog de indruk dat ik niets gedaan heb. DIe tussen stukken duren wel, en iedere keer met uw paard terug naar het kamp.

Ben er nog niet uit wat ik er van denk. Beetje zelfde met FC5 ook zo'n twijfel geval.

Zelfde probleem hier. Heb net TLOU2 uitgespeeld, twijfel nu om door te doen met deze, de game is prachtig maar het is vaak te overweldigend en te traag.

Is wel een probleem met open world games voor mij, teveel mogelijkheden waardoor het verhaal niet vooruit gaat, zou graag ook Days Gone spelen maar vrees dat die ook zo traag gaat zijn.

Ik zit met hetzelfde probleem met open world games. Horizon en The Witcher 3 bijvoorbeeld, worden gehuldigd als dé open world games. Heb ze beide al meerdere keren gestart, maar nog niet kunnen uitspelen. RDR2 daarentegen ben ik totaal nog niet beu, dus wie weet is deze voor mij een uitzondering op de regel. Ik vind het wel fantastisch dat het allemaal wat trager gaat.

Voor de filthy casuals is er altijd de fast travel he :unsure:

Ik ben zelf paar weken terug op nieuw begonnen, ben net in chapter 3 geraak, I like it slow :biglaugh:
Klopt, maar als je niks van het spel kent, moet je al zelf de fast travel ontdekken en die zit sowieso toch een paar uur weg (tenzij je direct weet waar je voor moet gaan). Dus ik snap sommige mensen hier wel.

Ondertussen al een week ziek, dus ligt deze jammer genoeg stil 😭

Is dit de enige topic van RDD2 ? lijkt me vreemd voor zo een groot spel ?
Ik ga er vanavond opnieuw aan beginnen en wou eens het topic doornemen maar dit is het enige dat ik kan vinden.

Zit met hetzelfde gevoel als sommigen hierboven. Nooit gedacht maar een open wereld schrikt af, al is het bij mij ook iets neurotisch om een keuze te moeten maken tussen hoofd- en nevenmissies. Eigenlijk spel ik het spel dus niet omwille van het spel maar omwille van mijn eigen beperkingen :) Vorige week zoiets heb ik het spel, na één jaar stil gelegen te hebben, overgedragen van PS4 naar PS5.
Blijft prachtig en ik ga nu volharden ... Grootste probleem blijft het sociaal gegeven, als er al tijd naar gamen gaat is dat meestal met de kameraden. Dan speel je Rocket League of Warzone ... naar gameplay toe inferieur maar ja ... samen spelen is toch zo plezant.

Is dit de enige topic van RDD2 ? lijkt me vreemd voor zo een groot spel ?
Ik ga er vanavond opnieuw aan beginnen en wou eens het topic doornemen maar dit is het enige dat ik kan vinden.

In het archief staan er nog 128 pagina's leesplezier. 👍

Ik zag dat Goldrusher iets gepost had in dit topic en ik dacht meteen "Nieuws?? EINDELIJK 60 FPS PS5 PATCH???"

giphy.webp

In het archief staan er nog 128 pagina's leesplezier. 👍

Mercikes, Ga daar is wat in snollen.
Heb gisteren ook nog de complete guide collector edition gevonden in men kast :)
Was eigenlijk al vergeten hoeveel detail er in deze game zit en hoe mooi deze game was.
Wel een verschil met op de PS4 is dat mijn PS5 nu niet opstijgt als hij het spel moet draaien :)
Binnekort ook eens de online testen met ne kameraad van mij se.

Ik heb deze gekocht in recente steam korting.
Kon deze voor 20 euro toch niet laten liggen...

Was nochtans reeds fan van de reeks...
Maar ging dit op vorige pc niet goed kunnen draaien. (vermoedde ik)

Geralt zal even plaats moeten ruimen voor Arthur :D
Eerste indruk, top!

Fantastisch spel. Jaren geduurd voor ik me eraan gewaagd heb, wegens de setting die me niet zo ligt, maar man wat een spel, absoluut in mijn top 10 aller tijden

Het enige spel dat mij ooit heeft doen wenen en mijn favoriete spel ooit.

Heel chapter 6 in 1 trek gedaan missie na missie, want ik wou Arthur niet zo zien afzien. Maar altijd met in het achterhoofd 'hij gaat het niet halen maar hij moet er uit gaan als een held' en dan komt dat moment waar hij er uit gaat als een held en toen hield ik het ook niet meer droog

Om daarna naar de keuken te gaan en ons ma die zegt 'hebde nu weeral zo lang zitten gamen, u ogen zijn helemaal rood'. Geen moeite gedaan om het uit te leggen ze zou het toch niet verstaan

Een paar weken geleden gekocht op xbox.
Eigenlijk nog niet veel tijd gehad om eraan te beginnen, maar die eerste levels in de sneeuw; wow.
Hoe goed ziet dat spel er nog steeds uit.

Terug
Bovenaan