Action PC PS4 XBOX Red Dead Redemption 2

Deze is nog naar boven halen... Wou vandaag de laatste 7 missies van de story spelen maar Rockstar gunt het mij niet.... Ik krijg nu plots de melding: activation required (verifying game ownership failed)............ Zomaar uit het niets. Al van alles geprobeerd maar uiteraard niks dat helpt. Tis een key die ik gekocht heb via Kinguin.
Kinguin heeft samen met key sites zoals G2A geen al te goeie reputatie.
Wil je echt safe zijn: rechtstreeks kopen via Rockstar zelf of Steam/EGS, of key kopen via betrouwbare third-party sellers zoals Green Man Gaming en Gamesplanet.
 
Ergens moet je daar wel rekening mee houden dat die keys natuurlijk ook niet volledig legaal zijn. Het is wat grijze import.
Das wel waar, dus mss dat mijn key geflagged is geraakt. Anderzijds ook wel geen goesting om nog 50 euro te betalen voor een game die al 5 jaar oud is :')
 
Las net dat ene zijn compabilty mode af gezet heeft bij zijn main exe.

Frats zit er al blijkbaar jaren in.
 
Deze direct na de release gekocht, 30 procent gespeeld, en uit het oog verloren.

Nu ik meer tijd heb dezer dagen, RDR1 snel uitgespeeld, was daar blijven hangen na een missie of 4. Prachtig verhaal, en zotte game voor die tijd ook. Verhaal waar je ook efkes moet van bekomen.

Vervolgens weer in RDD 2 gevlogen. In een week eenhalf aan 51% van de game. En verhaal gewoon nog 1000 keer beter. Ook het kamp en de gang heerlijke toevoeging. Ook leuk dat het een prequel is, waardoor het uitspelen van RDD1 echt wel een serieuze meerwaarde is in mijn 2de game run.

Zoals velen wel al veel tijd verschoten in de natuur, maar ook mijn paarden die werden vermoord door bounty hunter, waarna ik meteen werd vermoord, en zo ook geen kans meer tot te reviven. Zo al een Arabian en Mustang verloren.
 
Ik heb deze ook opnieuw opgepikt (in de black friday sales digitaal opnieuw gekocht omdat mijn ps4 disc ENORM veel kabaal maakt in mijn PS5). Ben wel alleen met online bezig. Heb het na twee dagen gewoon op defensive gezet bij opties. Was de griefers zat die constant newbs hun paarden afknallen en dan u voor de lol...
Na een lange grind eindelijk mijn 15 gold bijeen voor de bounty hunter role en binnen een paar dagen heb ik alweer genoeg voor een tweede role... ik denk da'k collector ga nemen voor de xp en moneys. Trader lijkt me ook wel wat. Btw als ge op de social club tweestaps beveiliging nog niet geactiveerd hebt doe dat dan, ge krijgt daar nog steeds 10 gold voor in RDR2 Online (duurt wel een paar dagen)
 
Ik heb deze ook opnieuw opgepikt (in de black friday sales digitaal opnieuw gekocht omdat mijn ps4 disc ENORM veel kabaal maakt in mijn PS5). Ben wel alleen met online bezig. Heb het na twee dagen gewoon op defensive gezet bij opties. Was de griefers zat die constant newbs hun paarden afknallen en dan u voor de lol...
Na een lange grind eindelijk mijn 15 gold bijeen voor de bounty hunter role en binnen een paar dagen heb ik alweer genoeg voor een tweede role... ik denk da'k collector ga nemen voor de xp en moneys. Trader lijkt me ook wel wat. Btw als ge op de social club tweestaps beveiliging nog niet geactiveerd hebt doe dat dan, ge krijgt daar nog steeds 10 gold voor in RDR2 Online (duurt wel een paar dagen)
Krijg mijn ps4 disc zelfs niet geïnstalleerd op PS5. Ga er niet nog eens voor betalen, terwijl ik het wel nog eens zou willen spelen.
 
Austin is van mij helemaal rood, dus als ik daar maar 1 stap zet ben ik al dood. Hoe krijg ik dat rood weg? Beetje storend aangezien ik dus dat deel nog niet verkend heb.
 
Austin is van mij helemaal rood, dus als ik daar maar 1 stap zet ben ik al dood. Hoe krijg ik dat rood weg? Beetje storend aangezien ik dus dat deel nog niet verkend heb.
Je bounty betalen in een post kantoor
Of je kan je overgeven bij de politie en in de cel belanden voor even:

 
Austin is van mij helemaal rood, dus als ik daar maar 1 stap zet ben ik al dood. Hoe krijg ik dat rood weg? Beetje storend aangezien ik dus dat deel nog niet verkend heb.
Dat is een deel dat standaard rood blijft tot een heel eind in de game, vanwege het verhaal.
 
Heb deze een jaar of twee gekocht tijdens een Steam Sale. Destijds maar een 10% ver geraakt. Was toen niet het moment om daar intensief mee te spelen. Het is niet bepaald een spel wat je voor maar een uur speelt.
Sinds september weer vanaf nul begonnen en nu klikt het volledig. Wat. Een. Wereld.
Ondanks mijn voorhistorische 970GTX draait het best goed op 1080 met effecten op medium en textures op high/ultra. Heb er nog een Reshade-filter opgezet om het net dat tikje scherper te maken. Heb niet elke dag tijd om te spelen, maar probeer toch elke week een avondje vrij te maken hiervoor. Zit nu ergens op 30% completion. Ik was eerst van plan om voor een 100% te gaan, maar dat lijkt me nu té tijdsrovend en ik wil zo weinig mogelijk spoilen door te gaan zoeken welk beest nu waar geschoten kan worden. Dat is voor binnen een paar jaar -als ik dan hopelijk een krachtigere pc heb zodat ik het zonder compromissen kan spelen met alle toeters en bellen.

Ik geniet nu gewoon van de wereld en het verhaal en zie waar ik ga uitkomen. Het is gewoonweg leuk om nog eens zonder voorkennis alles te verkennen en heerlijk af te dwalen. :love:
 
Ik ben deze ook toevallig een week geleden beginnen opnieuw spelen op mijn nieuwe pc die nu krachtig genoeg is om hem te draaien met alle toeters en bellen in 4K. Heb hem ooit gekocht en gespeeld gehad op de PS4 in 2018, maar toch voelt deze game nu op de pc helemaal anders aan.

Wat een spel. Ik val nog steeds continu in verbazing van hoe mooi deze game blijft. De sfeer, soundtrack, omgevingen, random events.
De open wereld die niet aanvoelt als willekeurige opvulling. De kleine details die zoveel verschil uitmaken. Echt een meesterwerk van een spel.
Ik ben terug verliefd. :love:
 
Door hier te lezen heb ik ook wel weer zin om verder te doen.

Zit aan +-55% op PS4pro, en idd, wat een spel. Voor een gigantische open wereld is dit spel toch enorm in detail afgewerkt. Dat belooft voor GTA6.

Alleen gaat alles zo traag, waardoor ik na 1u spelen het gevoel heb weinig te hebben gedaan. En lange gamesessies zijn bij mij bijna onmogelijk geworden.
 
Door hier te lezen heb ik ook wel weer zin om verder te doen.

Zit aan +-55% op PS4pro, en idd, wat een spel. Voor een gigantische open wereld is dit spel toch enorm in detail afgewerkt. Dat belooft voor GTA6.

Alleen gaat alles zo traag, waardoor ik na 1u spelen het gevoel heb weinig te hebben gedaan. En lange gamesessies zijn bij mij bijna onmogelijk geworden.
Het nadeel van open wereld, wat ik toevallig de leukste games vind.

Door dit alles te lezen ook weer zin gekregen om te te spelen.
 
Ik zal er me toch ook eens aan moeten zetten. Tijdje geleden in de PlayStation Sales gekocht omdat mijn zoon bleef zagen dat ik hem moest spelen. Hij heeft hem al (uit)gespeeld op PC. Ben al 2x eraan begonnen, maar niet langer dan 2u gespeeld, terwijl naar het schijnt het spel toch een uur of 5 duurt eer het goed en wel op gang komt.
Ik heb sowieso wat issues met zaken te onthouden en in het eerste uur worden al die verschillende controls naar mijn hoofd gegooid dat ik ze al snel niet meer allemaal meer ken...
 
Oktober 2018 gekocht voor de xbox one X, niet lang gespeeld maar een jaar later heb ik het gekocht voor pc. Men eerste save op pc was toen op 10/11/2019.

Sinds vandaag ben ik nog altijd aan het spelen. Zit nu eindelijk aan chapter 4, ja zo traag speel ik. 🤣
 
Door hier te lezen heb ik ook wel weer zin om verder te doen.

Haha, hier ook. Maar de laatste echte open world game die ik heb kunnen uitspelen was Oblivion. The Witcher 3 heb ik al 3 of 4 keer geprobeerd, ik vind het een waanzinnig goed spel, maar elke keer haak ik om de een of andere reden af rond het punt dat ik Dandelion bevrijd. De laatste keer omwille van een bug waardoor een stomme sidequest niet meer lukte en ik uit frustratie gestopt ben. Nog eens herbeginnen en - hoe goed die quest ook is - mij nog eens door de Bloody Baron verhaallijn worstelen zie ik ook niet meer zitten 😅

Ik denk dat ik nog niet aan 20% ben geraakt bij RDR2. Prachtig spel, maar met korte gamesessies heb je er niets aan. En ellenlange gamesessies zitten er voor mij ook niet echt meer in. En ik moet zeggen dat ik, wanneer ik RDR2 dan toch eens langer na elkaar speelde, dat ook best vermoeiend vond?

Maar misschien na BG3 toch eens proberen terug te keren naar deze.
 
Haha, hier ook. Maar de laatste echte open world game die ik heb kunnen uitspelen was Oblivion. The Witcher 3 heb ik al 3 of 4 keer geprobeerd, ik vind het een waanzinnig goed spel, maar elke keer haak ik om de een of andere reden af rond het punt dat ik Dandelion bevrijd. De laatste keer omwille van een bug waardoor een stomme sidequest niet meer lukte en ik uit frustratie gestopt ben. Nog eens herbeginnen en - hoe goed die quest ook is - mij nog eens door de Bloody Baron verhaallijn worstelen zie ik ook niet meer zitten 😅

Ik denk dat ik nog niet aan 20% ben geraakt bij RDR2. Prachtig spel, maar met korte gamesessies heb je er niets aan. En ellenlange gamesessies zitten er voor mij ook niet echt meer in. En ik moet zeggen dat ik, wanneer ik RDR2 dan toch eens langer na elkaar speelde, dat ook best vermoeiend vond?

Maar misschien na BG3 toch eens proberen terug te keren naar deze.
Naar wat ik begreep is BG3 toch ook immens met oneindig veel mogelijkheden? Dus als je dat kan uitspelen moet RDR2 ook wel lukken zeker?

Ik heb de laatste jaren wel wat open world spellen uitgespeeld, oa Days Gone, Dying Light en Far Cry 5, maar dat ligt vnl aan het feit dat die spellen niet meteen uitnodigen tot echt exploren en ik toch sneller door de missies ga.

Bij RDR2 maar ook bij Fallout 4 bv, waar ik ook ver in geraakt ben maar nooit helemaal tot het einde, word ik zo snel afgeleid door de wereld, sidemissies, encounters en duizenden mogelijkheden, dat ik te traag vooruit ga en na een tijd er mee stop. En zeker bij een game als Fallout 4 is het heel moeilijk na x-aantal maanden of zelfs jaren dat opnieuw op te pikken. Idem voor bv Cyberpunk 2077 waar ik ook niet ben doorgeraakt.
 
Terug
Bovenaan