Ratchet & Clank: Rift Apart

Ratchet & Clank: Rift Apart

Ratchet & Clank PS5 hardware bundles are turning up in the wild

nb4jalvtoe471-19e8.jpg

Deze nacht toch nog eens opgestart. Dit spel is echt knap. Speelt goed ook. Dit weekend eens degelijk aan beginnen !

Waarom kan ik ondertiteling enkel in het kroatisch zetten of standaard Nederlands? Waar is Engels??? Prestatiemodus, wat 60fps met hogere resolutie zou moeten zijn blijft 1080p... Eveneens prestatie RT is 1080p

EDIT: Blijkbaar moet je 120hz mode uitzetten in je ps5, dan is het wel 4k60fps! OEF! 1080P is zo afschuwelijk op mijn gaming monitor vergeleken met 4k 😅

Laatst bewerkt:
Mijn bol bestelling ook nog steeds niet ontvangen, de bezorger zou wel onderweg zijn, maar geen enkele indicatie van wanneer. Beetje jammer, dacht wat tussen het werk door hem al te installeren :p

Waarom kan ik ondertiteling enkel in het kroatisch zetten of standaard Nederlands? Waar is Engels??? Prestatiemodus, wat 60fps met hogere resolutie zou moeten zijn blijft 1080p... Eveneens prestatie RT is 1080p

EDIT: Blijkbaar moet je 120hz mode uitzetten in je ps5, dan is het wel 4k60fps! OEF! 1080P is zo afschuwelijk op mijn gaming monitor vergeleken met 4k 😅
Echt ehh, Kroatisch...

Vreemd toch

via dreamland besteld, had eerst een bpost link gekregen, dan deze morgen leveren ze plots via citydepot?
nog aan het wachten, maar de mail zei vandaag, is onderweg via link.
ach, dan maar even zonnen.

Ik heb mijn PS5 ook in 't Engels moeten zetten. Om 1 of andere reden werkt het niet als ik de taal in 't spel zelf op Engels zet.

Zetten jullie die film grain en motion Blur ook uit?
Ik heb het op de helft gezet. Beter volledig uit misschien?

Ik merk nu op bij dit spel dat mijn controller piept als hij op een bepaalde frequentie trilt. Denk dat dit op den duur nog op mijn zenuwen gaat werken. Misschien toch eens overwegen van een 2de controller te kopen en deze eventueel binnen te steken onder garantie.

Ik heb het op de helft gezet. Beter volledig uit misschien?

Ik merk nu op bij dit spel dat mijn controller piept als hij op een bepaalde frequentie trilt. Denk dat dit op den duur nog op mijn zenuwen gaat werken. Misschien toch eens overwegen van een 2de controller te kopen en deze eventueel binnen te steken onder garantie.
Heb net hetzelfde, redelijk irritant. Ik heb twee controllers en ze hebben het alle twee dus ja

Terug
Bovenaan