Nee hé, nu moet je daar niet mee afkomen. Het ging niet over dit verschil, het ging over "ik kan me geen leven inbeelden met een niet moslim" en "ik kan me geen leven inbeelden met iemand die niet hetzelfde geloof heeft"? Daar kwam jij mee af, nu ben je gewoon de dingen aan het verdraaien.
Jouw quote "Het is beide gewoon discriminatie, het ene op geloof, het ander op huidskleur."
Daarop is mijn antwoord :
Je ziet toch zelf dat dit 2 heel verschillende zaken zijn. Of denk je soms dat je huidskleur evenveel je leven bepaalt als je religie? Ik kan me voorstellen dat voor sommige daar idd het probleem zit en dat ze niet beseffen at huidskleur niks betekend in tegenstelling tot religie die je volgt.
ik zie niet goed wat die studie van amnesty international er ineens komt bij kijken?
Link dan tenminste toch een studie waar indiers disproportioneel racistisch bejegend worden?
Ik zeg dat er nog volop racisme in onze maatschappij aanwezig is, jij ontkent dat. Vandaar een bron om aan te tonen dat je fout zit en dat in belgie zelfs nog nog volop institutioneel racisme is, laat staan het dagdagelijkse.