Denk dat het redelijk duidelijk was dat
@Bernie.be daar niet alle vreemdelingen mee bedoelden maar degenen die zich tegen homo's keren, ongelijkheid van de vrouw en dat voor die mensen dat met hun cultuur en opvoeding te maken heeft.
Ik zie ook het groundbreaking gedeelte daar niet in, hoor. Dat heeft ook vaak met religieuze opvoeding te maken en is (gezien het standpunt van de Kerk naar holebi's) dus zeker ook niet uniek aan één religie.
Iemand die hier in België allochtonen uitscheldt voor het vuil van de straat uit racistisch motief, dat heeft ook met hun cultuur en opvoeding te maken. Niet an sich met de gehele "Belgische" opvoeding als je het zo wil noemen.
"Hun" continent is misschien wat slecht gekozen, maar ook niet onjuist vermits veel (bijv) Marokkanen de dubbele nationaliteit hebben.
En Afrika is nu inderdaad niet echt het toonvoorbeeld van een genocide en conflictenvrij land.
Leek me, redelijk, duidelijk dat dat daarmee bedoeld werd. Ook uit zijn eerdere posts.
Maar zoals zo vaak: het moment dat hier met het woordje racisme zou kunnen gezwaaid worden kunnen we daar weer 5 pagina's over vol babbelen.
Zoals ook al vaak gezegd soms moet er ook eens rekening mee gehouden worden dat mensen hier vaak de posts lezen vanuit hun eigen bril en hoe zij denken dat iemand anders het bedoeld zou hebben. En dat je soms al eens snel iets typt op je gsm als antwoord in de veronderstelling dat wat je typt voor de ander wel duidelijk is.
Beetje zoals ruzie maken met uw lief over sms zeg ik dan altijd.