Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een rolgordijn op de dagkant dat langs de achterkant van de rol afrolt is toch quasi vollledig verduisterend? Zo is dat hier toch.Welke opties zijn er om het slaapkamerraam te verduisteren? Een gewoon rolgordijn laat nog veel licht duur langs de randen. Zijn er betere manieren?
Bv iets dat ook aan de zijkanten bevestigd is zoals het gordijn in een velux?
Er bestaan rolgordijnen met geleiders. Je kan die online op maat bestellen. Deftige gordijnen met rails die ver genoeg voorbij het raam komen gaan ook, maar niets sluit zo goed als rolluiken imho.Welke opties zijn er om het slaapkamerraam te verduisteren? Een gewoon rolgordijn laat nog veel licht duur langs de randen. Zijn er betere manieren?
Hier hebben we opbouwrolluiken laten plaatsen. Mooie kleur die bij de gevel paste, met zonne-energie dus geen breekwerk binnen. En qua prijs was dat waanzinnig schappelijk imo. (Raam van 90 x 120 ofzo aan 700 euro incl btw geplaatst)Welke opties zijn er om het slaapkamerraam te verduisteren? Een gewoon rolgordijn laat nog veel licht duur langs de randen. Zijn er betere manieren?
Die van ons komen voor mij persoonlijk ook niet dicht genoeg tegen de muur, dus ook lichtspleten.Een rolgordijn op de dagkant dat langs de achterkant van de rol afrolt is toch quasi vollledig verduisterend? Zo is dat hier toch.
Als je nu al een rolgordijn in de dag hebt gemonteerd, kan je nog een extra verduisterend overgordijn nemen.Welke opties zijn er om het slaapkamerraam te verduisteren? Een gewoon rolgordijn laat nog veel licht duur langs de randen. Zijn er betere manieren?
Nog een idee van de kostprijs?
300-ish euro voor de raam van 1 kamer (2mx1m ofzo)De kinderen klagen hier nu met het laat licht blijven dat hun kamer te licht is.
Er hangen dure verduisterende rolgordijnen, maar inderdaad spleten langs de zijkant.
iemand hier ervaring met het zelf naplaatsing van geleiders?
Nog een idee van de kostprijs?
Hier staat het op de noordkant, dus dat valt nogal mee.Wat doet dit met de hitte? Ze hebben mij altijd gezegd geen folie te plaatsen aan de binnenkant van de ramen ivm thermische breuken. Houdt dit de warmte ook niet teveel tegen?
Folie langs de binnenkant zou ik ook niet doen. Spreken dan wel over folies die terug kaatsen.Wat doet dit met de hitte? Ze hebben mij altijd gezegd geen folie te plaatsen aan de binnenkant van de ramen ivm thermische breuken. Houdt dit de warmte ook niet teveel tegen?
In mijn vorig huis had ik screens. In de slaapkamer had ik verduisterende screens. Werkt even goed als rolluiken.Weet dat niet, mijn slaapkamer is vol op het zuiden. Ik overweeg screens aan de buitenkant, maar dat verduistert niet.
De gordijnen die er nu hangen (verduisterend maar spleten) zijn niet echt een oplossing.
Het zal wel uiteraard van de fabrikant afhangen, maar bij ons is dit de info van de fabrikant:Maar screens mag je niet gebruiken bij vorst voor risico op breuk, en ook bij regenweer of felle wind is het af te raden. Is dus geen oplossing het hele jaar door.