Raad de film screenshot!

Ik post het niet ter zijne verdediging ze, vond het gewoon grappig dat ik hem weldegelijk direct vond op yt.

De charme van deze thread is toch wel om moeilijke screenshots van gekende films te posten imo. Nu en dan eens een obscure parel uit de jaren stillekes mag uiteraard ook maar dan gaat de thread stilaan doodbloeden als het te veel wordt.

Op zich maakt het niet uit wat voor soort film gepost wordt (de gustibus et coloribus...), zolang het maar wat afwisselt en de vraagsteller in de gaten houdt dat de boel niet stilvalt (bv tijdig posten van extra screen/hint, of in extremis een andere film zoeken indien niemand het weet nadat het merendeel van de actieve posters een gok gewaagd heeft).

Laatst bewerkt:
Ik ga niet volledig akkoord. Ofwel post je een moeilijkere screen uit een bekende film ofwel post je een duidelijkere screen uit een obscure film, maar obscuur heeft een limiet. We moeten daar geen cijfers op plakken maar gebruik je gezond verstand.

De thread gaande houden is het belangrijkste en Achilles heeft nu sinds zaterdag gehad om screens te posten, voor mij mag iemand anders starten.

AbOpGj8.jpg

Terug
Bovenaan