PBR Streetgang Well-known member 5 maart 2021 #1.603 Voor alle duidelijkheid, ik wist het niet want heb BBB niet gezien. Het is dus aan Bauhaus om de volgende still te posten.
Voor alle duidelijkheid, ik wist het niet want heb BBB niet gezien. Het is dus aan Bauhaus om de volgende still te posten.
eS Well-known member Crowdfunder FE 5 maart 2021 #1.605 Cool Hand Luke? ("she knows exactly what she's doing")
eS Well-known member Crowdfunder FE 5 maart 2021 #1.608 Bauhaus zei: Amaai das rap. Knap ! Klik om te vergroten... It's a classic (ik weet wel niet waarom ge daar een hond bij postte ) Een weggever: Laatst bewerkt: 5 maart 2021
Bauhaus zei: Amaai das rap. Knap ! Klik om te vergroten... It's a classic (ik weet wel niet waarom ge daar een hond bij postte ) Een weggever:
eS Well-known member Crowdfunder FE 5 maart 2021 #1.610 DwightSchrute zei: Ford v Ferrari ? Klik om te vergroten... Qua tijdsperiode zit ge min of meer juist, alleen was het toen een hedendaagse film
DwightSchrute zei: Ford v Ferrari ? Klik om te vergroten... Qua tijdsperiode zit ge min of meer juist, alleen was het toen een hedendaagse film
eS Well-known member Crowdfunder FE 5 maart 2021 #1.612 In tegenstelling tot wat de titel misschien doet vermoeden, heeft de film eigenlijk niks met auto's te maken.
In tegenstelling tot wat de titel misschien doet vermoeden, heeft de film eigenlijk niks met auto's te maken.
eS Well-known member Crowdfunder FE 6 maart 2021 #1.616 Koonut zei: Een film over film? Klik om te vergroten... Hoe bedoel je?
eS Well-known member Crowdfunder FE 6 maart 2021 #1.618 Bingo! Spoiler Bonusshot (in lijn met de vorige film)
Tinufiel Well-known member 6 maart 2021 #1.619 Ow, had ik niet onmiddellijk verwacht. Was niet helemaal zeker. Wacht, zal nog even zoeken naar een screenshot voor ik ga maffen.
Ow, had ik niet onmiddellijk verwacht. Was niet helemaal zeker. Wacht, zal nog even zoeken naar een screenshot voor ik ga maffen.
Tinufiel Well-known member 6 maart 2021 #1.620 Ik wou het niet té gemakkelijk maken want hier zitten een paar zware filmbuffs.