Koonut Well-known member Crowdfunder FE 5 maart 2021 #1.562 Verwachtingen zijn een dooddoener. Maar die van mij waren evengoed torenhoog. Los in mijn top 100. Dikke oscar snub voor xxx.
Verwachtingen zijn een dooddoener. Maar die van mij waren evengoed torenhoog. Los in mijn top 100. Dikke oscar snub voor xxx.
PBR Streetgang Well-known member 5 maart 2021 #1.565 nTFs zei: Zonder de titel te verrraden vond ik de film tegenvallen. Ik had er méér van verwacht. Klik om te vergroten... Serieus? Ik vond het echt een dijk van een film, zeer zelden zo aangedaan door horror als bij deze.
nTFs zei: Zonder de titel te verrraden vond ik de film tegenvallen. Ik had er méér van verwacht. Klik om te vergroten... Serieus? Ik vond het echt een dijk van een film, zeer zelden zo aangedaan door horror als bij deze.
stungunner Well-known member Crowdfunder FE 5 maart 2021 #1.566 Kom ik nog eens kijken, deze wist ik ook, weer iemand mij net voor
DaFreak Well-known member Crowdfunder FE 5 maart 2021 #1.568 Hereditary EDIT: ffs I should learn to refresh before posting *facepalm
stungunner Well-known member Crowdfunder FE 5 maart 2021 #1.569 DaFreak zei: Hereditary Klik om te vergroten... euh....
nTFs Well-known member 5 maart 2021 #1.570 PBR Streetgang zei: Serieus? Ik vond het echt een dijk van een film, zeer zelden zo aangedaan door horror als bij deze. Klik om te vergroten... Het zal er ook wel mee te maken hebben dat ik geen fan ben van Toni Colette en al zeker niet in een horrorfilm.
PBR Streetgang zei: Serieus? Ik vond het echt een dijk van een film, zeer zelden zo aangedaan door horror als bij deze. Klik om te vergroten... Het zal er ook wel mee te maken hebben dat ik geen fan ben van Toni Colette en al zeker niet in een horrorfilm.
Radbraker Well-known member 5 maart 2021 #1.571 PBR Streetgang zei: Next: Klik om te vergroten... Gok: Peeping Tom ?
PBR Streetgang Well-known member 5 maart 2021 #1.576 Een Brits-Amerikaanse coproductie gefilmd in Ierland.
PBR Streetgang Well-known member 5 maart 2021 #1.580 nTFs heeft al door hoe gepast de film is voor deze thread,