Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is die de moeite? Ik ben geen onverdeeld fan van Primer, maar wel pretty smart & impressive voor dat budget. Upstream staat hier al tijdje klaar om te bekijken, maar geraak er maar niet toe.Upstream color.
Zeker het bekijken waard. Het kon me toch 95 minuten boeien.Is die de moeite? Ik ben geen onverdeeld fan van Primer, maar wel pretty smart & impressive voor dat budget. Upstream staat hier al tijdje klaar om te bekijken, maar geraak er maar niet toe.
Owowow, even terugspoelen, dus mijn eerste gok op Primer op die screenshot was niet al te ver gezocht dus? Ik vond Primer écht een prachtig project, nooit gehoord van Upstream Color weliswaar. Dik de moeite dan?Is die de moeite? Ik ben geen onverdeeld fan van Primer, maar wel pretty smart & impressive voor dat budget. Upstream staat hier al tijdje klaar om te bekijken, maar geraak er maar niet toe.
Aliens?Wie is het snelst?!
![]()
Doet me visueel wat denken aan 'C'est arrivé près de chez vous', maar veel te lang geleden dat ik die gezien heb om te weten of het klopt.
Zelfde regisseur, maar voor de rest hebben die niet veel met elkaar te maken gok ik.Owowow, even terugspoelen, dus mijn eerste gok op Primer op die screenshot was niet al te ver gezocht dus? Ik vond Primer écht een prachtig project, nooit gehoord van Upstream Color weliswaar. Dik de moeite dan?
T2 toch lijkt mij, al geraden.Aliens?
Net zoals elke edgy jonge 20er vond ik die film gewelding indertijd. Ik vraag me af of ik die nu even goed ga vindenDoet me visueel wat denken aan 'C'est arrivé près de chez vous', maar veel te lang geleden dat ik die gezien heb om te weten of het klopt.
.CINEMAAAAAAA, CINEMAAAAAAAAA!!!Doet me visueel wat denken aan 'C'est arrivé près de chez vous', maar veel te lang geleden dat ik die gezien heb om te weten of het klopt.