PBR Streetgang Well-known member 6 april 2022 #5.502 Ik had er vier nodig. Iemand anders mag hier een nieuwe posten
Lint Well-known member Crowdfunder FE 6 april 2022 #5.503 Ik bij de 6e pas (hoofdacteur). Ik kan geen enkele van die 5 vorige screens matchen aan de film
Hazz Well-known member Crowdfunder FE 6 april 2022 #5.504 Ook 4 screens. Had het eigenlijk bij 2 al kunnen weten. De andere (1 en 3) kan ik mij ni direct voor de geest halen.
Ook 4 screens. Had het eigenlijk bij 2 al kunnen weten. De andere (1 en 3) kan ik mij ni direct voor de geest halen.
Deckard Well-known member Crowdfunder FE 6 april 2022 #5.505 Voor Framed had ik vandaag ook alle screens nodig. Nochtans al 2x gezien die film maar niks kwam bekend voor.
Voor Framed had ik vandaag ook alle screens nodig. Nochtans al 2x gezien die film maar niks kwam bekend voor.
Deckard Well-known member Crowdfunder FE 6 april 2022 #5.514 Pegasus zei: herkende Brad Pitt's hemdje Klik om te vergroten... Ah verdorie ja. Hoe kon ik daar nu naast kijken .
Pegasus zei: herkende Brad Pitt's hemdje Klik om te vergroten... Ah verdorie ja. Hoe kon ik daar nu naast kijken .
Hazz Well-known member Crowdfunder FE 6 april 2022 #5.518 Kzie de scene voor mij, maar 't onglipt mij voorlopig