Hellsdinner Crew Member 2 april 2022 #5.462 Hazz zei: Had 'em op Framed maar bij de laatste screen vandaag. Nog maar 1 keer gezien, lang geleden eens. Klik om te vergroten... Same here, ooit eens gezien maar zo lang geleden en kon niet op de naam komen tot de laatste screen.
Hazz zei: Had 'em op Framed maar bij de laatste screen vandaag. Nog maar 1 keer gezien, lang geleden eens. Klik om te vergroten... Same here, ooit eens gezien maar zo lang geleden en kon niet op de naam komen tot de laatste screen.
Hellsdinner Crew Member 2 april 2022 #5.463 Vandaag de Framed op screen 3 maar was echt een pure gok, ik heb de film zelf namelijk nooit gezien
Lint Well-known member Crowdfunder FE 2 april 2022 #5.465 Ik had em pas op de voorlaatste... terwijl ik de film al 3 keer heb gezien... de laatste keer nog geen maand geleden
Ik had em pas op de voorlaatste... terwijl ik de film al 3 keer heb gezien... de laatste keer nog geen maand geleden
Hazz Well-known member Crowdfunder FE 2 april 2022 #5.467 Idem, zal hem nog eens opnieuw moeten bekijken.
Hazz Well-known member Crowdfunder FE 3 april 2022 #5.473 Zal hem niet gezien hebben. Op framed, 2e screen vandaag. Zat eerst met Spoiler: deze Hunt for Red October in't hoofd.
Zal hem niet gezien hebben. Op framed, 2e screen vandaag. Zat eerst met Spoiler: deze Hunt for Red October in't hoofd.
Bauhaus Well-known member 3 april 2022 #5.474 Eens gepiept op google wat het zou kunnen zijn maar heb hem niet gezien.
C Conradus Well-known member 3 april 2022 #5.475 Ik met The Abyss eerst maar die tweede gaf het dan weg. On topic een van de eerste Batman met Clooney of Kilmer?
Ik met The Abyss eerst maar die tweede gaf het dan weg. On topic een van de eerste Batman met Clooney of Kilmer?
FlyingHorseman Well-known member 3 april 2022 #5.476 Intolerable Cruelty, da’s Clooney in de deurknop
Pegasus Well-known member 3 april 2022 #5.477 FlyingHorseman zei: Intolerable Cruelty, da’s Clooney in de deurknop Klik om te vergroten... Correct!
FlyingHorseman zei: Intolerable Cruelty, da’s Clooney in de deurknop Klik om te vergroten... Correct!