Pegasus Well-known member 31 maart 2022 #5.441 Hellsdinner zei: Die van vandaag of van gisteren Klik om te vergroten... die van gisteren bij die van vandaag zelfde opmerking als PBR: wist meteen de 'maker', maar niet de film
Hellsdinner zei: Die van vandaag of van gisteren Klik om te vergroten... die van gisteren bij die van vandaag zelfde opmerking als PBR: wist meteen de 'maker', maar niet de film
ikbenben Well-known member Crowdfunder FE 31 maart 2022 #5.446 Koonut zei: Joker? Klik om te vergroten... Nope
ikbenben Well-known member Crowdfunder FE 1 april 2022 #5.449 PBR Streetgang zei: The Walk? Klik om te vergroten... Juist!
Hazz Well-known member Crowdfunder FE 1 april 2022 #5.450 Had 'em op Framed maar bij de laatste screen vandaag. Nog maar 1 keer gezien, lang geleden eens.
PBR Streetgang Well-known member 1 april 2022 #5.451 Same... Die laatste screen telt niet echt imo want da's basically gewoon de poster
Koonut Well-known member Crowdfunder FE 1 april 2022 #5.452 Het waren dan ook kutscreens vandaag, jezus lief. Wij doen het hier vele malen beter
Lint Well-known member Crowdfunder FE 1 april 2022 #5.453 Ik had die van vandaag op de eerste gok Bizar, want vaak raad ik hem pas op het einde.
C Conradus Well-known member 1 april 2022 #5.457 Hazz zei: Had 'em op Framed maar bij de laatste screen vandaag. Nog maar 1 keer gezien, lang geleden eens. Klik om te vergroten... 4e screen deed het hier vandaag, maar die tweede of derde had ik eigenlijk al moeten hebben
Hazz zei: Had 'em op Framed maar bij de laatste screen vandaag. Nog maar 1 keer gezien, lang geleden eens. Klik om te vergroten... 4e screen deed het hier vandaag, maar die tweede of derde had ik eigenlijk al moeten hebben
PBR Streetgang Well-known member 1 april 2022 #5.458 Die laatste screen herken ik niet, maar doet me denken aan iets van Russ Meyer of Jack Hill. Ik gok Beyond the Valley of the Dolls
Die laatste screen herken ik niet, maar doet me denken aan iets van Russ Meyer of Jack Hill. Ik gok Beyond the Valley of the Dolls