Deckard Well-known member Crowdfunder FE 4 februari 2022 #5.083 PBR Streetgang zei: The Machinist? Klik om te vergroten... Om je te quoten: damn, dat was snel.
Deckard Well-known member Crowdfunder FE 7 februari 2022 #5.086 @PBR Streetgang : heb je nog een screen/tip?
FlyingHorseman Well-known member 8 februari 2022 #5.091 80% zeker dat het The Limits of Control is. (als het juist is mag iemand anders)
PBR Streetgang Well-known member 8 februari 2022 #5.092 Dat is correct. Als ik niet op het werk zat had ik een screenshot met de blote poep van Paz de la Huerta gepost, maar dat zit er niet in vrees ik.
Dat is correct. Als ik niet op het werk zat had ik een screenshot met de blote poep van Paz de la Huerta gepost, maar dat zit er niet in vrees ik.
Koonut Well-known member Crowdfunder FE 8 februari 2022 #5.093 Wij wachten wel. Voor het belang van film.
Lint Well-known member Crowdfunder FE 8 februari 2022 #5.097 PBR Streetgang zei: Dat is correct. Als ik niet op het werk zat had ik een screenshot met de blote poep van Paz de la Huerta gepost, maar dat zit er niet in vrees ik. Klik om te vergroten... Koonut zei: Wij wachten wel. Voor het belang van film. Klik om te vergroten... No thanks, dat mens ziet er nu toch echt uit als een fucking clown?
PBR Streetgang zei: Dat is correct. Als ik niet op het werk zat had ik een screenshot met de blote poep van Paz de la Huerta gepost, maar dat zit er niet in vrees ik. Klik om te vergroten... Koonut zei: Wij wachten wel. Voor het belang van film. Klik om te vergroten... No thanks, dat mens ziet er nu toch echt uit als een fucking clown?
Koonut Well-known member Crowdfunder FE 9 februari 2022 #5.098 Wow die is snel oud geworden. Nauwelijks 37 en al een weggeschmolte kaarsmuil. Poor thing. Geen Okja.
Wow die is snel oud geworden. Nauwelijks 37 en al een weggeschmolte kaarsmuil. Poor thing. Geen Okja.
Lint Well-known member Crowdfunder FE 9 februari 2022 #5.099 Koonut zei: Wow die is snel oud geworden. Nauwelijks 37 en al een weggeschmolte kaarsmuil. Poor thing. Geen Okja. Klik om te vergroten... Plastische chirurgie gone wrong I guess . Wilde gok voor uwe: Sympathy for Mr. Vengeance? Als nee: Is het überhaupt Aziatisch? (eerste screen zijn aziaten)
Koonut zei: Wow die is snel oud geworden. Nauwelijks 37 en al een weggeschmolte kaarsmuil. Poor thing. Geen Okja. Klik om te vergroten... Plastische chirurgie gone wrong I guess . Wilde gok voor uwe: Sympathy for Mr. Vengeance? Als nee: Is het überhaupt Aziatisch? (eerste screen zijn aziaten)
PBR Streetgang Well-known member 9 februari 2022 #5.100 Lint zei: Plastische chirurgie gone wrong I guess . Klik om te vergroten... Dat loopt altijd slecht af.
Lint zei: Plastische chirurgie gone wrong I guess . Klik om te vergroten... Dat loopt altijd slecht af.