DwightSchrute Well-known member 19 januari 2022 #4.983 Tip: Roemeens Als het hiermee niet geraden kan worden zal het njet zijn want de laatste screenshot is het hoofdpersonage die 90% vd tijd in beeld komt.
Tip: Roemeens Als het hiermee niet geraden kan worden zal het njet zijn want de laatste screenshot is het hoofdpersonage die 90% vd tijd in beeld komt.
DwightSchrute Well-known member 19 januari 2022 #4.984 Antwoord is Filantropica Filantropica (2002) ⭐ 8.4 | Comedy, Drama 1h 50m www.imdb.com Zeker de moeite
Antwoord is Filantropica Filantropica (2002) ⭐ 8.4 | Comedy, Drama 1h 50m www.imdb.com Zeker de moeite
PBR Streetgang Well-known member 20 januari 2022 #4.987 DwightSchrute zei: Antwoord is Filantropica Filantropica (2002) ⭐ 8.4 | Comedy, Drama 1h 50m www.imdb.com Zeker de moeite Klik om te vergroten... Hoe ben je deze film op het spoor gekomen?
DwightSchrute zei: Antwoord is Filantropica Filantropica (2002) ⭐ 8.4 | Comedy, Drama 1h 50m www.imdb.com Zeker de moeite Klik om te vergroten... Hoe ben je deze film op het spoor gekomen?
Lint Well-known member Crowdfunder FE 20 januari 2022 #4.988 @Koonut Deze keer wel Requiem for a Dream zeker?
DwightSchrute Well-known member 20 januari 2022 #4.989 PBR Streetgang zei: Hoe ben je deze film op het spoor gekomen? Klik om te vergroten... Oost-Europese cinema ligt me wel. Kan me nu niet precies meer herinneren waarom ik precies deze eruit gekozen heb. De IMDB score moet je wel met een korreltje zout nemen, Oost- en Zuid-Oost Europeanen zijn nogal mild als het op films van eigen bodem aankomt.
PBR Streetgang zei: Hoe ben je deze film op het spoor gekomen? Klik om te vergroten... Oost-Europese cinema ligt me wel. Kan me nu niet precies meer herinneren waarom ik precies deze eruit gekozen heb. De IMDB score moet je wel met een korreltje zout nemen, Oost- en Zuid-Oost Europeanen zijn nogal mild als het op films van eigen bodem aankomt.
Deckard Well-known member Crowdfunder FE 20 januari 2022 #4.991 Nog een screen @Lint ? Ben het schilderij beu gekeken ondertussen .
Lint Well-known member Crowdfunder FE 20 januari 2022 #4.992 Scusi, volledig vergeten dat het mijn beurt was:
nTFs Well-known member 21 januari 2022 #4.999 Het difficulty level is hier van normal naar hard gegaan precies.