Deckard Well-known member Crowdfunder FE 13 oktober 2021 #4.322 Neen. Veel recenter als die 3 maar iets ouder als Django Unchained. Regisseur is voornamelijk ook een bekend acteur.
Neen. Veel recenter als die 3 maar iets ouder als Django Unchained. Regisseur is voornamelijk ook een bekend acteur.
Deckard Well-known member Crowdfunder FE 13 oktober 2021 #4.328 Lint zei: Appaloosa? Klik om te vergroten... Appsoluut! Laatst bewerkt: 13 oktober 2021
Hazz Well-known member Crowdfunder FE 13 oktober 2021 #4.329 Westworld duidelijk de mosterd gehaald bij Appaloosa voor de casting/neerzetten van Ed Harris.
Lint Well-known member Crowdfunder FE 14 oktober 2021 #4.330 Ah, jeej. Iemand anders mag wel posten, want heb even geen toegang tot laptop en stabiel internet door travel.
Ah, jeej. Iemand anders mag wel posten, want heb even geen toegang tot laptop en stabiel internet door travel.
Muscleduck Well-known member 14 oktober 2021 #4.332 Hazz zei: Westworld duidelijk de mosterd gehaald bij Appaloosa voor de casting/neerzetten van Ed Harris. Klik om te vergroten... Da was mijn 1e gedacht ook.
Hazz zei: Westworld duidelijk de mosterd gehaald bij Appaloosa voor de casting/neerzetten van Ed Harris. Klik om te vergroten... Da was mijn 1e gedacht ook.
Deckard Well-known member Crowdfunder FE 14 oktober 2021 #4.333 Denk dat we nog een screen gaan nodig hebben @willydrama .
Deckard Well-known member Crowdfunder FE 15 oktober 2021 #4.335 Heb hem ook opgezocht a.d.h.v. de acteur (en er is iets anders dat het makkelijk weggeeft ook) dus ga het aan iemand anders laten .
Heb hem ook opgezocht a.d.h.v. de acteur (en er is iets anders dat het makkelijk weggeeft ook) dus ga het aan iemand anders laten .
PBR Streetgang Well-known member 15 oktober 2021 #4.336 Ik ben wel echt benieuwd wat volgens jou die weggever is!
PBR Streetgang Well-known member 15 oktober 2021 #4.337 Moet ook wel zeggen dat ik het nogal frustrerend vind wanneer verschillende screens worden gepost in variërende aspect ratios. Edit: Tenzij dat in de film ook is gedaan, zoals bvb in The Grand Budapest Hotel
Moet ook wel zeggen dat ik het nogal frustrerend vind wanneer verschillende screens worden gepost in variërende aspect ratios. Edit: Tenzij dat in de film ook is gedaan, zoals bvb in The Grand Budapest Hotel
nTFs Well-known member 15 oktober 2021 #4.338 Deckard zei: Heb hem ook opgezocht a.d.h.v. de acteur (en er is iets anders dat het makkelijk weggeeft ook) dus ga het aan iemand anders laten . Klik om te vergroten... Ik ga het ook aan iemand anders laten eens je de weggever hebt gezien.
Deckard zei: Heb hem ook opgezocht a.d.h.v. de acteur (en er is iets anders dat het makkelijk weggeeft ook) dus ga het aan iemand anders laten . Klik om te vergroten... Ik ga het ook aan iemand anders laten eens je de weggever hebt gezien.