PBR Streetgang Well-known member 11 oktober 2021 #4.308 Heb het moeten opzoeken op basis van de acteurs dus hou me er verder buiten, mar het ziet er alleszins uit als een film die ik ASAP wil zien.
Heb het moeten opzoeken op basis van de acteurs dus hou me er verder buiten, mar het ziet er alleszins uit als een film die ik ASAP wil zien.
Deckard Well-known member Crowdfunder FE 12 oktober 2021 #4.310 No takers? Het was Deep Cover. Volgende mag!
Lint Well-known member Crowdfunder FE 12 oktober 2021 #4.311 Deckard zei: No takers? Het was Deep Cover. Volgende mag! Klik om te vergroten... Nee echt nog nooit van gehoord, maar ziet er wel interessant uit.
Deckard zei: No takers? Het was Deep Cover. Volgende mag! Klik om te vergroten... Nee echt nog nooit van gehoord, maar ziet er wel interessant uit.
Hazz Well-known member Crowdfunder FE 12 oktober 2021 #4.313 Ziet er idd goed uit. Raar dat ik die nog niet tegengekomen ben, zeker binnen dat genre.
Deckard Well-known member Crowdfunder FE 12 oktober 2021 #4.314 Idd. Dr. Dre heeft nog het titelnummer van de soundtrack gemaakt. Verder toch niet zo'n onbekenden in de hoofdrollen en Bill Duke als regisseur.
Idd. Dr. Dre heeft nog het titelnummer van de soundtrack gemaakt. Verder toch niet zo'n onbekenden in de hoofdrollen en Bill Duke als regisseur.