PBR Streetgang Well-known member 28 april 2021 #3.263 Damn, echt geen flauw idee, maar die eerste komt me wel bekend voor. Welke stad zien we daar?
Bauhaus Well-known member 28 april 2021 #3.264 London, en dat final shot is gefilmd vanuit een tower... (ga niet zeggen welke anders wordt het te gemakkelijk
London, en dat final shot is gefilmd vanuit een tower... (ga niet zeggen welke anders wordt het te gemakkelijk
Lint Well-known member Crowdfunder FE 28 april 2021 #3.265 Ik ken het niet na zoveel fotos, en dan google ik altijd eens om mijn eigen nieuwsgierigheid te stillen. Ik kom uit op ... Jan's Hair Design: Kapper in Staden | Kapper Roeselare
Ik ken het niet na zoveel fotos, en dan google ik altijd eens om mijn eigen nieuwsgierigheid te stillen. Ik kom uit op ... Jan's Hair Design: Kapper in Staden | Kapper Roeselare
FlyingHorseman Well-known member 28 april 2021 #3.266 Deze vind ik ook moeilijk, ook al omdat ik me op basis van de screenshots niet echt kan oriënteren op een bepaalde periode. Vroege jaren 80 ofzo? Is die blote mevrouw een van de hoofdrolspeelsters?
Deze vind ik ook moeilijk, ook al omdat ik me op basis van de screenshots niet echt kan oriënteren op een bepaalde periode. Vroege jaren 80 ofzo? Is die blote mevrouw een van de hoofdrolspeelsters?
Bauhaus Well-known member 28 april 2021 #3.267 Yep, begin jaren 80. Beide vrouwen zijn hoofdrolspeelsters.
Deckard Well-known member Crowdfunder FE 28 april 2021 #3.268 Ik zou willen zeggen The Hunger maar ben niet zeker. edit: ik zeg The Hunger! Laatst bewerkt: 28 april 2021
FlyingHorseman Well-known member 28 april 2021 #3.270 Nooit gezien maar ik heb wel een zwak voor vampierfilms, op m’n watchlist gezwierd.
picasso123 Well-known member Crowdfunder FE 29 april 2021 #3.275 Die screen met dat masker doet echt belletjes rinkelen bij mij, maar kan er echt niet opkomen wat het zou kunnen zijn
Die screen met dat masker doet echt belletjes rinkelen bij mij, maar kan er echt niet opkomen wat het zou kunnen zijn
Deckard Well-known member Crowdfunder FE 29 april 2021 #3.276 Een van de hoofdacteurs is een, al oudere, actieheld. Film is uit 2012.
picasso123 Well-known member Crowdfunder FE 29 april 2021 #3.277 Deckard zei: Een van de hoofdacteurs is een, al oudere, actieheld. Film is uit 2012. Klik om te vergroten... Dredd?
Deckard zei: Een van de hoofdacteurs is een, al oudere, actieheld. Film is uit 2012. Klik om te vergroten... Dredd?
picasso123 Well-known member Crowdfunder FE 29 april 2021 #3.279 Deckard zei: Nope. Klik om te vergroten... Ik heb het denk ik! Bullet to the Head? Amai man dat zat ver
Deckard zei: Nope. Klik om te vergroten... Ik heb het denk ik! Bullet to the Head? Amai man dat zat ver
Deckard Well-known member Crowdfunder FE 29 april 2021 #3.280 Correct! Gelukkig. Ik vond bijna geen goeie shots meer .