Raad de film screenshot!

Het is niet dat ik de stills meteen herkende, maar op die zak bloed staat dat die geproduceerd werd in Spanje. Veel andere Spaanse films met chirurgie ken ik niet...

vlcsnap-2025-07-30-14h22m00s389.png

Als er nog één iemand op dit forum deze film heeft gezien, dan ben jij het wel. Niet dat het echt een obscure film is ofzo, redelijk wat grote namen in deze film. Maar het is niet I.S.S.

vlcsnap-2025-07-30-15h05m21s932.png

Dat eerste shot zegt mij echt wel iets, tweede minder. Denk niet dat het deze is maar ticks off cosmonaut en guns dus nog een wilde gok; Sputnik?

Think I'm gonna need some more screens. 😅

Hmz die komen ook weer bekend voor maar moet het precies ouder gaan zoeken? Die graphics op die monitor schreeuwen 90s a la The Net, Johnny Mnemonic of Lawnmower Man maar no cosmonauts in those. :thinking:

Dit zou wel eens een moeilijke kunnen zijn, of een makkelijke. Honestly kinda hard to tell here. ^^

BDa5V8e.jpeg

Ok, heel gemakkelijk dus. :oink:
Dacht met het donkere shot nog het 4:3 aspect ratio te kunnen verstoppen omdat ik dacht dat dat het misschien te snel zou weggeven maar niet dus. Tis ook een vrij obscuur snel passerend shot maar heeft blijkbaar allemaal niet gebaat.

Had er hier nog een paar klaar staan;

YTQkgQl.jpeg

6hDHfb2.jpeg

gxmqTxe.jpeg

Maar spot on dus!
MV5BYjcyM2U4MWEtM2NjMS00MTMzLTk2MGYtMDZlMWYwNmNkYTY0XkEyXkFqcGc@._V1_.jpg

Terug
Bovenaan