Pegasus Well-known member 28 juli 2025 #6.402 Da's Van Damme, maar ben totaal niet vertrouwd met zijn oeuvre
PBR Streetgang Well-known member 28 juli 2025 #6.403 BuffySummers zei: Is dat John Lithgow? Klik om te vergroten... Nee
PBR Streetgang Well-known member 28 juli 2025 #6.404 Pegasus zei: Da's Van Damme, maar ben totaal niet vertrouwd met zijn oeuvre Klik om te vergroten... Sure is
Pegasus zei: Da's Van Damme, maar ben totaal niet vertrouwd met zijn oeuvre Klik om te vergroten... Sure is
PBR Streetgang Well-known member 28 juli 2025 #6.408 BuffySummers zei: Dat kindje lijkt mij een jonge Kieran Culkin te zijn. Klik om te vergroten... Inderdaad! Nu kan het toch echt niet moeilijk meer zijn om de juiste JCVD film eruit te filteren. Jullie hebben al het decennium, een van de medeacteurs en twee major props die volgens mij ook op de posters te zien zijn...
BuffySummers zei: Dat kindje lijkt mij een jonge Kieran Culkin te zijn. Klik om te vergroten... Inderdaad! Nu kan het toch echt niet moeilijk meer zijn om de juiste JCVD film eruit te filteren. Jullie hebben al het decennium, een van de medeacteurs en twee major props die volgens mij ook op de posters te zien zijn...
PBR Streetgang Well-known member 28 juli 2025 #6.409 ikbenben zei: Universal Soldiers? Klik om te vergroten... Nee
ikbenben Well-known member Crowdfunder FE 29 juli 2025 #6.410 Universal Soldiers was een gok. Nu heb ik het toch moeten opzoeken op imdb en het zou Nowhere to Run moeten zijn, denk
Universal Soldiers was een gok. Nu heb ik het toch moeten opzoeken op imdb en het zou Nowhere to Run moeten zijn, denk
PBR Streetgang Well-known member 29 juli 2025 #6.411 ikbenben zei: Nowhere to Run Klik om te vergroten... Dat is 'em
DaFreak Well-known member Crowdfunder FE 29 juli 2025 #6.414 Ik zie daar denk ik Koreaans op de grond. Korean zombies? Everyone's gonna go for Train to Busan. so naturally I'm going with; #Alive ?
Ik zie daar denk ik Koreaans op de grond. Korean zombies? Everyone's gonna go for Train to Busan. so naturally I'm going with; #Alive ?
ikbenben Well-known member Crowdfunder FE 29 juli 2025 #6.416 DaFreak zei: Ik zie daar denk ik Koreaans op de grond. Korean zombies? Everyone's gonna go for Train to Busan. so naturally I'm going with; #Alive ? Klik om te vergroten... Amai, niet gedacht dat het zo rap ging geraden worden Dan post ik de rest van de screens zo maar hé
DaFreak zei: Ik zie daar denk ik Koreaans op de grond. Korean zombies? Everyone's gonna go for Train to Busan. so naturally I'm going with; #Alive ? Klik om te vergroten... Amai, niet gedacht dat het zo rap ging geraden worden Dan post ik de rest van de screens zo maar hé
DaFreak Well-known member Crowdfunder FE 29 juli 2025 #6.417 ikbenben zei: Amai, niet gedacht dat het zo rap ging geraden worden Klik om te vergroten... Hah, tweede gok ging deze zijn; I Am a Hero (2015) ⭐ 6.7 | Action, Comedy, Horror 2h 6m | 16 www.imdb.com Prolly ook al gezien maar vond ik ook nog wel de moeite. Korean Zombies really had their moment there. Vandaag niet thuis en strax werken dus iemand anders mag een screen droppen!
ikbenben zei: Amai, niet gedacht dat het zo rap ging geraden worden Klik om te vergroten... Hah, tweede gok ging deze zijn; I Am a Hero (2015) ⭐ 6.7 | Action, Comedy, Horror 2h 6m | 16 www.imdb.com Prolly ook al gezien maar vond ik ook nog wel de moeite. Korean Zombies really had their moment there. Vandaag niet thuis en strax werken dus iemand anders mag een screen droppen!