Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Denk niet dat dit een heel bekende film is, dus misschien is dit een weggever:
(Sorry voor de kerel die vroeg om alleen screenshots met een bepaald formaat te plaatsen, ik wacht op je pb met de uitleg hoe ik dit moet doen.)
Lap, ik zit hier dit spel te spelen door alleen te reageren op films die ik herken; dan zitten er hier dus mensen die google inschakelen. Goed om te weten voor volgende afbeeldingen.
Film is trouwens vrij degelijk.
Lap, ik zit hier dit spel te spelen door alleen te reageren op films die ik herken; dan zitten er hier dus mensen die google inschakelen. Goed om te weten voor volgende afbeeldingen.
In principe niets mis met Google te gebruiken bvb. wanneer de screenshot vaag is maar wel hints bevat. Zolang je maar geen Image search doet, dat is wel degelijk valsspelen... Maar ik betwijfel dat Google hier werd ingeschakeld, het is echt een bekend beeld uit die film, en er zijn hier zeker een heleboel BG'ers die dat hadden kunnen raden zonder op te zoeken.
Wel Pegasus, ik wacht op een afbeelding.
(ps: ik vind dit wel een heel leuk spel. Zelf een film geek dus altijd leuk als er een film tussen zit die ik totaal niet herken.)