Raad de film screenshot!

Guess we just gonna have to brute force this.

Nomadland & Promising Young Woman werden in het XXXX topic genomineerd dus Chloe Zhao en Emerald Fennell vallen denkik af? Ook Aftersun werd genomineerd en was daarnaast haar debuut dus ook Charlotte Wells is out. Ook The Substance en I Saw the TV glow werden genomineerd dus exit Coralie Fargeat & Jane Schoenbrun right?
Ok dan nu reeds geziene debuten van regisseuses afgaan en elimineren wat we kunnen;
Bound van de Wachowskis this is not. ❌
Virgin Suicides van Soffia Coppola ❌
Greta Gerwig's Ladybird ❌
Past Lives van Celine Song ❌
Red Road van Andrea Arnold ❌
Monster van Patty Jenkins ❌
Fast Times at Ridgemont High van Amy Heckerling ❌
A Girl Walks Home Alone At Night van Ana Lily Amirpour ❌
Raw van Julia Ducournau ❌
Booksmart van Olivia Wilde ❌
American Psycho van Mary Harron ❌

En dan moeten we nu echt beginnen gokken; de debuten van Kathryn Bigelow, Jane Campion, Lynne Ramsay en Claire Denis nog niet gezien.
Net even Kathryn Bigelow haar debuut opgezocht... Te weinig Dafoe en Leatherfetishism in these screens so don't think this is Loveless.

on to Jane Campion en we have a bingo. :biglaugh:
Schermafbeelding-2025-07-21-231651.png
api6njxt3__06411.1625708761.jpg

Laatst bewerkt:
Bon, ben al content dat ik raadde dat hij uit de jaren tachtig kwam.
Edit: dit ging nog over de vorige film. Deze harige tepel zegt me niets op dit moment.

Nu je het zegt… de film had bovendien meer blauwe dan groene tinten qua belichting.. de kleur hier zegt eerder Fincher maar ik denk niet dat het dat is

UK-US coproductie. Ik vrees dat de screens ook iets donkerder zijn dan hun werkelijke weergave. Is HDR content die ik normaal op tv afspeel via een dedicated box. De screens neem ik op mijn windows PC en alhoewel het wel correct afspeelt zijn de print screens die ik maak altijd iets donkerder. :thinking: Lees online dat er wel meer problemen zijn met het screenrecorden van HDR content op windows.

Excuses maar weet niet direct hoe ik het moet verhelpen.

UK-US coproductie. Ik vrees dat de screens ook iets donkerder zijn dan hun werkelijke weergave. Is HDR content die ik normaal op tv afspeel via een dedicated box. De screens neem ik op mijn windows PC en alhoewel het wel correct afspeelt zijn de print screens die ik maak altijd iets donkerder. :thinking: Lees online dat er wel meer problemen zijn met het screenrecorden van HDR content op windows.

Excuses maar weet niet direct hoe ik het moet verhelpen.
Nou dat verklaart alles dan: AMATEUR.

Neen echt, ik herken niets uit de afbeeldingen die je plaatste. Het enige waar ik aan kan denken zijn Lovecraft vibes.

Ik weet zeker dat een aantal mensen hier hem gezien hebben en dit zijn nog vrij obscure screens dus zal gaandeweg wel meer prijs geven. Deze gaat sowieo geraden worden. Beloofd!

Tj039S6.jpeg

Vrij bekende acteur maar hier niet zo herkenbaar;
Btevw2Y.jpeg

XfGY9aE.jpeg

Love Lies Bleeding

Ma mens toch, ik heb die gezien maar ik kon die screens echt niet meer koppelen aan die film. Enkel die allerlaatste deed het.

Terug
Bovenaan