Raad de film screenshot!

nope en nope

vlcsnap-2024-10-04-14h05m33s565.png

Lap, ik heb deze een paar maanden geleden gezien. Effe mijn geheugen opstarten.

Edit: niet zeker, maar toch bijna Gretel & Hansel?

Yep, nu ge het zegt, pretty sure that's the one. Lichtjes underrated ook imo. Die film heeft best een bijzondere vibe en enorm knappe cinematografie.

Yep, nu ge het zegt, pretty sure that's the one. Lichtjes underrated ook imo. Die film heeft best een bijzondere vibe en enorm knappe cinematografie.
Het waren die zwarte vingers die het hem deden. Toch als ik just zit, subiet eens een trailer opzoeken.
Edit: gecontroleerd.

Iemand anders mag.

Laatst bewerkt:
Het was inderdaad Gretel & Hansel. Film is verre van perfect maar veel beter dan ik had verwacht, vooral omdat ik die een beetje verwarde met de film met gelijkaardige titel waar Gemma Arterton en Jeremy Renner vechten tegen een gemene Famke Janssen.

Het was inderdaad Gretel & Hansel. Film is verre van perfect maar veel beter dan ik had verwacht, vooral omdat ik die een beetje verwarde met de film met gelijkaardige titel waar Gemma Arterton en Jeremy Renner vechten tegen een gemene Famke Janssen.
Smijten we op de watchlist. Mooie screens!

Mogelijk zeer moeilijk deze
Schermafbeelding-2025-07-16-220751.png

Omwille van de omgeving twijfel ik tussen Catch me if you Can en The Terminal. Derde gok is Elysium maar ik weet niet hoeveel gokken er per post mogen zijn. :)

Dat is het LA convention center waar vroeger E3 door ging maar meer kan ik er jammer genoeg niet over zeggen

ziet er wel al iets ouder uit? eind 80 begin 90?

Schermafbeelding-2025-07-16-220824.png

Niet zo oud nee, begin deze eeuw. Qua IMDb score dicht bij Gretel & Hansel.. de titel zit eigenlijk al in de eerste screen.

Terug
Bovenaan