Raad de film screenshot!

Geen idee, maar ben wel geïntrigeerd :). Afgaand op die screens geeft het mij een Boogie Nights vibe.

Volgens de imdb trivia is het verhaal grotendeels een composiet van echte feiten. Zowel Scorsese als Kevin Smith zijn fan. En Patrice o Neil(rip) en Jim Norton ook.

Afgaande op de screenshots is het uit de periode dat Scorsese zwaar aan de coke zat. Ben nu ook wel geïntrigeerd ...

Laatst bewerkt:

thumbnail-justwannahateyou11.png
Ik heb hem leren kennen via dit hilarisch radio segment met oa Kevin Smith en de 2 comics Patrice o Neil en Jim Norton waar ze "Creep Show", "Escape From New York" en "Vice Squad" roasten.
Zit vol met spoilers en doet de film langs ene kant geen eer aan want hij is echt niet zo grappig of zelfs overdreven. Het is vooral de legendarische Patrice o Neil zijn lach dat mij breekt.

Uiteindelijk een grindhouse[?] film met een relatief realistische kijk in de onderwereld van de prostitutie. Als het tijdperk en het onderwerp u interesseert best nog demoeite maar geen Mean Streets of iets rond dat niveau. Staat denk ik op Amazon en ik heb hier wel ergens wel een dvd exemplaar liggen moest Amazon geen optie zijn

Scorsese quote van imdb trivia
Controversial in depiction of its subject matter, this movie obviously had its detractors regarding this and its content. However, Director Martin Scorsese, director of Taxi Driver (1976) and Mean Streets (1973), came out and defended this movie. Apparently, Dawn Steel and Scorsese were at a Paramount dinner function when a disagreement allegedly broke out between them. Scorsese apparently said that the Academy didn't have the guts to nominate the best movie of the year. That picture was Vice Squad.
Iemand anders mag!

Laatst bewerkt:
Ok dan rol ik wel verder; shouldn't be too hard. Na het bekijken van deze mijzelf verplicht om de volledige filmografie van de regisseur af te gaan.
yourorgwazlyin02.png

Wacht maar effe. Duidelijke screen hoor. En denk dat dit de piekuren zijn dat de meeste kunnen meespelen. Al zou het verdomme handig zijn om de actieve gebruikers te kunnen checken.

Terug
Bovenaan