Raad de film screenshot!

moviebeyondgaming.jpg
 
Dacht Flight maar dat is met Denzel Washington, dus dat kan al niet, en die zat links en daar zit nu een vrouw. Die andere vliegtuigfilm die ik ken met zo een shot is Sully, wat een film met Tom Hanks of Clint Eastwood was, dacht ik. Vermoedelijk Tom Hanks in de hoofdrol en ik weet dat die geregisseerd werd door Eastwood. Die rechts lijkt wel op Hanks... maar denk dat de hoofdpiloot links zat. Ik weet niet of er een co-piloot was in die film (zou wettelijk wel moeten normaal gezien), en dat vliegtuig steeg niet in de schemerte op, en bleef ook niet lang in de lucht. Meen me ook geen vrouw te herinneren. United 93 (over 9/11) of Flightplan (met Jodie Foster, maar komen ze wel in de cockpit?) is het ook niet. Denk dat dat de enige vliegtuigfilms zijn die ik gezien heb (Con Air is er ook nog één, weet ook niet meer of er scènes in de cockpit waren daar). Enja, Mountain Between Us is er ook nog één, maar dat is met een privévliegtuigje, ben de acteur en actrice wel vergeten (Kate Winslet valt me nu in, maar de mannelijke tegenspeler ben ik vergeten) en dat was ook met een hond en ja de piloot zelf natuurlijk. Denk dat het een zwarte acteur was, ahja waarschijnlijk Idris Elba.

Ja, ik denk niet dat ik hem al gezien heb.

EDIT: Non-stop ook gezien, maar dat is met Liam Neeson, en ik herinner me niet zo een cockpitshot opnieuw, maar er gebeurt wel best veel op dat vliegtuig.
 
Laatst bewerkt:
Het is idd Sully. Seg @Lakigigar, niet voor het een of het ander maar het is niet echt de bedoeling dat ge in 1 post 4-5 films die het zouden kunnen zijn of elke film met een vliegtuig die ge ooit gezien hebt gaat opsommen eh. Anders is de fun er ook snel vanaf.
 
Da's zo'n film waar ik schrik voor heb hem terug te zien. Maakte een enorme impact toen ik die als snotter gezien heb. De hele (bijzonder lange) speelduur ademde die een ongelooflijk beklijvende sfeer van pure wanhoop uit. Effe niet goed van geweest. 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Yup same here. Ik heb die als klein manneke met mijn ma gezien. En toen die "tijd-eter-beesten" het vliegveld kwamen opeten met dat beklijvend geluid ... :eek:.
 
Holy shit. Could it be?

The Langoliers?
Yes, The langoliers :p
Die film blijft toch in m`n geheugen zitten. Moet zowat een van de eerste horror-films zijn die ik ooit huurde. Ik kende Pinchot van in de rol van Balki van Perfect Strangers, dus dat was een serieuze verrassing.
De special effects zijn nu wel serieus achterhaald. Die trekken echt op geen bal meer (en waren toen al ondermaats), maar de sfeer is er nog wel.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan