Vorige zanger (Frankie nog iets) is recent uit de band gezet. Hij heeft enkele veroordelingen op zijn naam van huiselijk geweld etc... Werden geregeld bekogeld met vanalles en nog wat door feministen/vrouwen in het algemeen. Feiten dateerden al van 2016 of vroeger btw.

Bouncing Souls? Voodoo Glow Skulls bedoel je? 😁 Fat Randy, toch een dikke schijf. Op hun optreden heb ik ooit mijn eerste stagedive gedaan, ergens in 2000 ofzo... Aaaaah, the memories.
Rumjacks: Ah OK. Ik moet wel zeggen dat ik al een paar keer raar opkeek omdat ik een flard lyric precies "niet meer van deze tijd vond". Maar ik ken ze ook niet ZO goed, dus /care.

En indeed, ik bedoelde Voodoo Glow Skulls. Geen idee wat de Bouncing Souls opeens kwamen doen :ROFLMAO:. En what Grungy said (y).

Mijn eerste skydive was bij de Heideroosjes gok ik. Ik denk dat ik toen keihard op mijn hoofd en nek ben gevallen. Maar in die tijd heb ik ZOveel Roosjes optredens gedaan, dat dat allemaal wat door elkaar loopt :unsure:
 
Ik denk dat ik zijn issue wel enigszins snap. Voodoo glow skulls is nogal hoogtempo en klinkt daarom ook nogal gerushed. Dat is eigenlijk een beetje hun schtick. Voor even is dat nog wel ok, maar een hele set wilt nogal gaan vervelen omdat alles nogal hetzelfde en chaotisch gaat klinken.
Hmm ja, is een feit, maar live is dit wel een beetje anders, zeker de laatste jaren. Frank is vervangen door Efrem Schultz, zanger van Death By Stereo, dus geeft wel een andere sfeer ineens. Ben wel benieuwd naar hun nieuwe toekomstige plaat.
Rumjacks: Ah OK. Ik moet wel zeggen dat ik al een paar keer raar opkeek omdat ik een flard lyric precies "niet meer van deze tijd vond". Maar ik ken ze ook niet ZO goed, dus /care.

En indeed, ik bedoelde Voodoo Glow Skulls. Geen idee wat de Bouncing Souls opeens kwamen doen :ROFLMAO:. En what Grungy said (y).

Mijn eerste skydive was bij de Heideroosjes gok ik. Ik denk dat ik toen keihard op mijn hoofd en nek ben gevallen. Maar in die tijd heb ik ZOveel Roosjes optredens gedaan, dat dat allemaal wat door elkaar loopt :unsure:
Oh nice, das bij mij ook een van de bands waarmee mijn punkrockperiode begonnen is. Indertijd ook zo dikwijls gezien...
Heb ze nu met hun reunie ook drie keer gezien en blijft goed...
 
Al 15j binnen de punk en hardcore/metalcore wereld maar laatste maanden en door corona en het feit dat er geen shows of festivals zijn volledig den draad kwijt, ik luister dat nooit thuis of in de auto. enkel hip hop atm.
Wat zijn zowat de goeie nieuwe bands binnen nyhc/streetpunk/h8000 genre??
 
Al 15j binnen de punk en hardcore/metalcore wereld maar laatste maanden en door corona en het feit dat er geen shows of festivals zijn volledig den draad kwijt, ik luister dat nooit thuis of in de auto. enkel hip hop atm.
Wat zijn zowat de goeie nieuwe bands binnen nyhc/streetpunk/h8000 genre??
Vrij moeilijk op deze moment om als nieuwe band door te komen zonder gigs... Crowsview, Stab zijn zowat de laatste H8000 bands die ik heb leren kennen.
Nations On Fire lijkt btw nieuw werk te gaan brengen.
En Killthelogo, ex-.calibre, ex-Facedown heeft een single gereleased. Wel geen HC meer zoals de tijden van Facedown jammergenoeg.
 
Vrij moeilijk op deze moment om als nieuwe band door te komen zonder gigs... Crowsview, Stab zijn zowat de laatste H8000 bands die ik heb leren kennen.
Nations On Fire lijkt btw nieuw werk te gaan brengen.
En Killthelogo, ex-.calibre, ex-Facedown heeft een single gereleased. Wel geen HC meer zoals de tijden van Facedown jammergenoeg.
Crowsview is idd 1 vd betere nieuwe atm, chille gasten ook!
 
Onlangs Rotting Out ontdekt en staat sindsdien op repeat. Beste ontdekking van de laatste jaren voor mij. Als je op reddit zit is r\hardcore een aanrader, haal ik veel nieuwe muziek uit (ook veel rommel maar toch).
 
Onlangs Rotting Out ontdekt en staat sindsdien op repeat. Beste ontdekking van de laatste jaren voor mij. Als je op reddit zit is r\hardcore een aanrader, haal ik veel nieuwe muziek uit (ook veel rommel maar toch).
Meh, ik vind r/hardcore echt een verrotte put aan gatekeepers en gespuis. Ik kom daar echt niet graag.
 
tbh, heel de hardcore community doet wel aan gatekeeping. :p
Fair. Inderdaad, ik hoor graag HC, maar de community bestaat voor een heel groot deel uit eikels van alle soorten.
Ik wou me er ooit mengen in een discussie of Stray From The Path nu hardcore is of *** *** (Hier stond iets anders maar dat was blijkbaar niet PC genoeg voor de mods dus nu staan hier sterretjes) nu metal (zoals zij het zo mooi verwoordden). Ik was gelukkig verstandiger om in die strontthread te posten.
 
Laatst bewerkt:
Fair. Inderdaad, ik hoor graag HC, maar de community bestaat voor een heel groot deel uit eikels van alle soorten.
Ik wou me er ooit mengen in een discussie of Stray From The Path nu hardcore is of gay ass nu metal (zoals zij het zo mooi verwoordden). Ik was gelukkig verstandiger om in die strontthread te posten.
ik meng me al jaren niet meer in die community, uiteindelijk is het gewoon ook een bende self-rigtheous pestkoppen ze. Ik luister ook niet meer echt veel naar echte HC om eerlijk te zijn, kga zeker al nie luisteren naar de zoveelste band of the month.
 
Omdat ik er in de cover thread over bezig was, en ik gok dat ze het hier ook wel apprecieren:
1. The Ramones cover van Tom Waits

2. Tom Waits cover van The Ramones
 
Maar als ge echt minuten van uw leven wilt verspillen, raad ik Killwitneydead aan. Filmscenes aaneen brullen met ranzige deathcore. And I love it. Ik ken weinig fans van de band, maar ik vond kwd echt zot goed.
 
Beste dat Hayley Williams ooit gedaan heeft (aloewel ik de eerste platen van Paramore uitstekend vind).



Beste dat Set Your Goals ooit gedaan heeft (aloewel ik deze hele plaat echt sterk vind)

 
Terug
Bovenaan