Gesproken als een jaren 2000 metalcore fan. :unsure:

KsE tot in de kist, jom.
Ik kan dat wel eens smaken, maar ik verkies mijn -core ofwel in postvorm ofwel snoeihard.

I’ll be waiting
For the end of my
Brooookeeeeen heaaaaaaaaheaaaart 🎵🎵
 

Alles kapot. Maar echt kapot. Wat een plaat.
Jaa tis een goeitje, zit vanalles in.

Het ging vorige week in Culture Club op Radio1 over de nieuwe generatie zwarte punk bands en deze kwam ook aan bod.

Bad brains bleef wel het beste dat in heel die uitzending is gedraaid :p
 
Laatst bewerkt:
Jaa tis een goeitje, zit vanalles in.

Het ging vorige week in Culture Club op Radio1 over de nieuwe generatie zwarte punk bands en deze kwam ook aan bod.

Bad brains bleef wel het beste dat in heel die uitzending is gedraaid :p
Cool! Nog namen die gepasseerd zijn?
 
Cool! Nog namen die gepasseerd zijn?
Het was Wonderland, excuses!


Eerlijk niet zoveel dat me verder is bijgebleven. Een band met een eerder paramore achtig geluid dat minder mijn ding was en dan ben ik minder actief blijven luisteren..

Sorry voor de anticlimax 😅
 
Probeer eens Ploegendienst, Nederlandse band met...euh, geen idee welk woord ik nog mag gebruiken.... een zanger :unsure:
 
Ik ben op zoek naar wat harde maar redelijk toegankelijke hardcore. Ken daar eigenlijk niks van, buiten dat ik heel sporadisch eens wat Pro-Pain of Sick of it All opleg (en van die laatste ken ik enkel een paar nummers). Iemand aanraders?
Gezien ik uw meeste metal aanbevelingen wel kan smaken doorgaans en ik zelf altijd meer into metal ben geweest, maar wel wat uitwijk naar punk en -core zo nu en dan, ben ik wel benieuwd wat je uiteindelijk vond van de aanbevelingen en welke bands/hardcore je het meest bevalt?
 
Gezien ik uw meeste metal aanbevelingen wel kan smaken doorgaans en ik zelf altijd meer into metal ben geweest, maar wel wat uitwijk naar punk en -core zo nu en dan, ben ik wel benieuwd wat je uiteindelijk vond van de aanbevelingen en welke bands/hardcore je het meest bevalt?
Ik heb al jullie aanbevelingen in een playlist gegoten, maar ben er nog niet toe gekomen. Will keep you posted! ;)
 
Gezien ik uw meeste metal aanbevelingen wel kan smaken doorgaans en ik zelf altijd meer into metal ben geweest, maar wel wat uitwijk naar punk en -core zo nu en dan, ben ik wel benieuwd wat je uiteindelijk vond van de aanbevelingen en welke bands/hardcore je het meest bevalt?
Ga voor de H8000 bands, sluiten het dichtst bij metal aan. Congress, Liar, Sektor, Deformity, Arkangel, Morda, Stab,.....

En anders Integrity, Pulling Teeth, Ringworm, Born From Pain,....
 

Leuk album dat hier past uit Japan, dat ik echt mooi vond. Track 2 is wel iets waar je aan moet wennen, de eerste keer dat ik die track hoorde vond ik het gewoon te veel geschreeuw, maar nu vind ik het super.
 
Wtf is dat voor bagger?
In deze thread staat "punk - hardcore".

Op RYM zie ik "art punk" en als secondary tags "experimental rock", "noise rock", "jazz-rock" en "post-hardcore", dus hoort hier wel thuis tenzij art punk geen punk is.

Zeer geliefd album over het internet heen.
 
Howard > Jesse, geen discussie mogelijk

Volledig mee akkoord. Komt ook wel omdat ik KsE heb ontdekt toen Howard nog de zanger was. Dus vandaar wrs mijn voorkeur. Ze zijn beiden top daar nie van. Maar Howard is voor mij dé zanger voor KsE en Jesse dan voor Times Of Grace.

Voor mij is dit een van dé oerklassiekers van het metalcore en dan vooral deze versie (de albumversie is ook geniaal natuurlijk).
 
Laatst bewerkt:
1655548103090.png
 
Terug
Bovenaan